ارتباطات مردمی ضعیف پاشنه آشیل مرتضی هاشم پور / کاندیدایی که حتی در ایام انتخابات پاسخگوی مردم نیست!\
  • رویای شیرین نمایندگی؛

ارتباطات مردمی ضعیف پاشنه آشیل مرتضی هاشم پور / کاندیدایی که حتی در ایام انتخابات پاسخگوی مردم نیست!

  • کد خبر: 2110815
  • چاپ
  • انتشار: 28 آذر 1398 - 15:52

از سری تحلیل های انتخاباتی استنادنیوز امروز به وضعیت یکی از کاندیداهای حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ از منظر ارتباطات مردمی نگاهی می اندازیم.

به گزارش استناد نیوز، مرتضی هاشم پور یکی از کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ است که امیدوار است بتواند نام خود را در جمع مدعیان انتخابات مطرح نماید.

رئیس سابق سازمان صنعت و معدن و تجارت استان مازندران از سال 92 ارتباط خود را با مازندران قطع کرد و به واسطه منصب های شغلی مدتی در تهران و سپس در سنگان مشغول به فعالیت شد، اما در این فاصله نزدیک به هفت سال دوری از مازندران، رویای شیرین نمایندگی مجلس موجب شد یک بار در اواخر سال 94 و بار دیگر در سال 98 به مازندران برگردد و در قامت یک کاندیدا برای تصاحب کرسی نمایندگی به رقابت با چهره های سرشناس بپردازد. درحالی که یکی از لازمه های نماینده مردم در مجلس، برقراری ارتباط نزدیک با لایه های مختلف مردم در هر سطح و طبقه ای از اجتماع است.

همین مسئله دوری از حوزه انتخابیه و به عقیده برخی نداشتن عرق و شناخت کافی نسبت به منطقه و استان موجب شد در انتخابات سال 94 متحمل شکست شود، انتظار می رفت در صورت تصمیم مجدد برای کاندیداتوری این فاصله ایجاد شده با مردم کوتاه شود اما هاشمپور پس از آن بازهم به رویه گذشته خود ادامه داد و اکنون پس از چهارسال منزل تهران را ترک و مجددا برای انتخابات به قائمشهر بازگشته است.

عدم ارتباطات مردمی یک کاندیدا و تلاش برای کسب کرسی نمایندگی، پاشنه آشیل فعالیت های انتخاباتی هاشمپور برای مجلس یازدهم به حساب می آید، در محافل خصوصی از نگاه بالا به پایین وی به مردم شنیده هایی داریم که در مجالی دیگر با جمع آوری و تکمیل مستندات لازم به بیان آن ها می پردازیم.

در هر صورت بزرگترین نقطه ضعف مرتضی هاشم پور عدم ارتباط با مردم در دوران مسئولیت های مختلف و حتی در زمان کاندیداتوری انتخابات است و این سوال را در ذهن مردم ایجاد می شود که در صورت موفقیت دکتر هاشم پور در انتخابات و راهیابی به مجلس به عنوان مردمی ترین رکن جمهوری اسلامی، مردم از چه راهی امکان ارتباط با ایشان و رساندن صدای خود و بیان مشکلات حوزه انتخابیه به نماینده مجلس آینده را خواهند داشت؟ و یا اصلا گوشی برای شندین این صداها خواهند یافت؟

در صورتی که آقای هاشمپور پاسخ قابل دفاعی بر این نقطه ضعف نقد شده دارد، استنادنیوز جهت تنویر افکار عمومی آمادگی انتشار آن را خواهد داشت.

لازم به ذکر است در این نوشتار تنها به بیان یکی از شرایط لازم برای یک نماینده مجلس موفق پرداختیم و در آینده نزدیک به تحلیل دیگر شرایط پرداخته خواهد شد و چه بسا کاندیدایی که در برخی شرایط ضعف دارد نقاط قوتی دیگر داشته باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار