مسئولان به جای گرفتن حق افزایش کالا به دنبال حل مشکل باشند\

مسئولان به جای گرفتن حق افزایش کالا به دنبال حل مشکل باشند

  • کد خبر: 2110363
  • چاپ
  • انتشار: 05 آذر 1398 - 20:05

استناد نیوز، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: درست نیست که مسئولان مدام بگویند که کسی حق ندارد قیمت کالاها را افزایش دهد چرا که واقعیت این است که این افزایش قیمت اتفاق افتاده و هزینه آن هم از جیب مردم پرداخت می‌شود که این مسئله باید حل شود.

به گزارش استناد نیوز، علی اکبر کریمی  درباره راهکار فوری تنظیم بازار و جلوگیری از گرانی کالاها و خدمات گفت: در وهله اول باید آثار روانی و واقعی حاصل از افزایش قیمت بنزین روی قیمت سایر کالاها و خدمات را مدیریت و کنترل کرد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسئولان و کسانی که کالاها و خدمات را عرضه می کنند، باید به صورت شفاف واقعیت ها را برای مردم مطرح کنند تا هیچ فردی به خودش اجازه ندهد که در این وضعیت نابسامان قیمت ها را افزایش دهد.

وی افزود: اگر آثار افزایش قیمت بنزین روی قیمت سایر کالاها و خدمات روانی است، دولتمردان باید جلوی افزایش قیمت کالاها و خدمات را بگیرند اما اگر می پذیرند که این آثار واقعی است، باید تدابیری را اتخاذ کنند تا این تورم شدید نشود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای مثال کرایه تاکسی و یا وانت بار افزایش پیدا کرده است که هر چه سریعتر دولت و دستگاه های مربوطه باید این افزایش قیمت را به طور دقیق مشخص کنند که نه به رانندگان وسایل حمل و نقل اجحاف شود و نه به مردم.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: درست نیست که مسئولان مدام بگویند که کسی حق ندارد قیمت کالاها را افزایش دهد چرا که واقعیت این است که این افزایش قیمت اتفاق افتاده و هزینه آن هم از جیب مردم پرداخت می‌شود که این مسئله باید حل شود.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار