حذف مالیات کشاورزی دستور کار اتاق بازرگانی مازندران/ ارائه درخواست به مجلس\

حذف مالیات کشاورزی دستور کار اتاق بازرگانی مازندران/ ارائه درخواست به مجلس

  • کد خبر: 2110124
  • چاپ
  • انتشار: 19 آبان 1398 - 13:40

استناد نیوز، حذف مالیات از بخش کشاورزی در دستور کار اتاق بازرگانی استان قرار گرفته و تمام تلاش در این بخش صورت خواهد گرفت.

 

میران رئیس کمیسیون اتاق بازرگانی در کمیسیون تخصصی کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت : مرکبات یکی از محصولاتی است که هم به استان و هم به کشور می تواند سودهای کلان دهد که باید به آن پرداخته شود.
وی اظهار داشت: با همفکری صورت گرفته میان اعضای کمیسیون؛ کارگروه بحث خوراک و کارگروه گیاهان دارویی و ... شکل گرفته و بسیاری از مشکلات و معضلات بخش کشاورزی بر طرف شده است.
میران افزود: با پتانسیلی که محصولات کشاورزی و ماهیان سردابی و مرغ مازندران در سطح کشور دارد در شکل گیری های این استان تاثیرگذار است‌.
وی در پایان تاکید کرد: بندر امیرآباد نگین استان و همچنین ولگاگراد ورود ما به روسیه است. که باید برای توسعه همه جانبه بندر امیرآباد تلاش کرد .

 

یزدان پناه، نائب رییس کمیسیون کشاورزی خبر داد:

حذف مالیات کشاورزی دستور کار اتاق بازرگانی استان

سید اسماعیل یزدان پناه، نائب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی گفت: کشاورزی در همه کشورها از جایگاه ویژه ای برخوردار است ، کشورهایی که پیشرفت داشتند از بخش کشاورزی است .
وی تاکید کرد: الفبای تولید بازاریابی است. کشاورزی بیشتر به صادرات نیاز دارد زیرا صادرات راه وجود تولید پایدار است .
یزدان پناه از حذف مالیات از بخش کشاورزی خبر داد و گفت که در دستور کار اتاق بازرگانی استان قرار گرفته است وحتی نامه درخواست به مجلس نیز ارائه شده و تمام تلاش در این بخش صورت خواهد گرفت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار