توزیع 100 بسته معیشتی بین اهالی روستای ریکنده / انجام 10 مرحله عملیات ضدعفونی\
  • بهرام واگذاری؛

توزیع 100 بسته معیشتی بین اهالی روستای ریکنده / انجام 10 مرحله عملیات ضدعفونی

  • کد خبر: 2111959
  • چاپ
  • انتشار: 28 فروردين 1399 - 21:11

رئیس شورای روستای ریکنده شهرستان قائمشهر از توزیع 100 بسته معیشتی در بین اهالی این روستا خبر داد و گفت : در ایام ماه مبارک رمضان بسته های معشتی تهیه و بین خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد.

بهرام واگذاری شامگاه پنج شنبه در گفت و گو با استنادنیوز با اشاره به اینکه بلافاصله پس از شیوع ویروس کرونا ستاد بحران در دفتر شورا با اعضاء شورا ، دهیاران ، بسیج و سپاه تشکیل شد ، افزود :  روستای ریکنده به عنوان مرکز ستاد بحران در بین چهار روستا اعم از سیف کتی ، سیدابوصالح ، کرچنگ  انتخاب شد و اقدامات ستاد بحران برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در این منطقه آغاز به کار کرد.
وی نخستین اقدام را ایجاد ایستگاه سلامت بیان کرد و گفت : سعی شد تردد ها را در روستاها به حداقل برسانیم و همچنین خودروها به محض ورود به روستا توسط عوامل بسیج در سه شیفت ضدعفونی می شد.
رئیس شورای روستای ریکنده با اشاره به اینکه در ایستگاه سلامت در بحث توجیه کردن مردم از نمایندگان خود آن روستاها استفاده شد ، خاطر نشان کرد : با کمک بهروز روستاها در هنگام توزیع بسته های حمایتی و معیشتی نکات ایمنی به مردم ارائه شده است .
واگذاری  از انجام ده مرحله ضدعفونی در روستای ریکنده خبر داد و گفت : جمعیت رسمی روستا ۲۵۲ خانوار است که به تعداد خانوار و جمعیت روستای ریکنده بسته حمایتی توزیع شده است .
وی ، بیان کرد : ستاد مبارزه با کرونا نصب بنر را در روستاها انجام و در هر روستا با کانال های رسمی اطلاع رسانی های لازم به مردم برای مقابله با ویروس کرونا داده شد.
رئیس شورای روستای ریکنده ، گفت : به منظور مقابله با ویروس کرونا با بلندگوها در دو مرحله و به مدت دو هفته نکات مهم به مردم اطلاع رسانی شد.
واگذاری در پایان از توزیع بسته معیشتی در بین 100 خانوار روستای ریکنده با مشارکت بسیج و اهالی روستا خبر داد و گفت : این بسته ها در بین خانواده های نیازمند توزیع شده است و توزیع این بسته ها در ماه مبارک رمضان هم ادامه دارد .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار