اقدامات ارزنده نوروزی تیم پر تلاش شهرداری قائمشهر/ استقبال شهروندان از خدمات شهردار جوان\
  • اختصاصی استناد نیوز؛

اقدامات ارزنده نوروزی تیم پر تلاش شهرداری قائمشهر/ استقبال شهروندان از خدمات شهردار جوان

  • کد خبر: 2111104104
  • چاپ
  • انتشار: 20 فروردين 1403 - 09:11

شهرداری قائمشهر با مدیریت کاظم علیپور توانست خدمات ارزنده ای در زمان تعطیلات عید به گردشگران نوروزی ارائه کند.

به گزارش استناد نیوز، امسال مبارک است؛ زیرا سال ۱۴۰۳ با ماه مبارک رمضان تحویل شد. طبق سنت هر ساله استان مازندران در تعطیلات سال نو مورد توجه گردشگران داخلی قرار گرفت و شهرداری قائمشهر هم برای ارائه خدمات بهتر وارد کار شد.

 البته امسال نسبت به سال های گذشته متفاوت تر بود، زیرا باید شهر برای روزه داران ماه مبارک رمضان هم آماده می شد. تیم پر تلاش شهرداری قائمشهر علاوه بر برپایی افطار در روزهای ماه مبارک رمضان باید شرایط را برای ارائه خدمات دهی بهتر برای گردشگران داخلی هم مهیا میکرد. 

توزیع نقشه و راهنمای مسافران در ایستگاه های نوروزی، بازسازی و نوسازی نمازخانه ها، پارک ها و مراکز اقامتی مسافران نوروزی و برپایی نورزگاه جهت خدمت رسانی به مسافران نورزی گوشه ای از خدمات ارزنده شهرداری قائمشهر در زمان تعطیلات عید ۱۴۰۳ بود. 

البته این پایان ماجرا نبود زیرا توجه به سنت های دیرینه مازنی ها پیش از ایام سال نو هم همانند سال های گذشته مورد توجه شهردار جوان قائمشهر قرار گرفت . مراسم سنتی نوروز خانی در سطح شهر برگزار شد که تصاویر جذاب آن در فضای مجازی مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفت. 

 روزهای سرد زمستانی و شلوغی بازار ها هم نتوانست مانع خدمت رسانی تیم شهرداری قائمشهر شود و کاظم علیپور شهردار کوشای قائمشهر با یک برنامه ریزی مناسب توانست به موقع و با کمترین هزینه اقدامات مهمی اعم از رنگ آمیزی و سرویس تجهیزات بازی کودکان در آستانه عید نوروز، نصب بنرهای شعار سال، غبارروبی مزار شهدا در آستانه سال نو، اجرای فضای سبز در آستانه سال نو و کاشت درختان تزئینی در بلوارها در آستانه سال نو انجام دهد که مورد استقبال شهروندان قائمشهری قرار گرفت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار