رئیس جمهور سند موسیقی را ابلاغ کرد\
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

رئیس جمهور سند موسیقی را ابلاغ کرد

  • کد خبر: 2111104067
  • چاپ
  • انتشار: 16 اسفند 1402 - 10:58

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه سند موسیقی از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد، خاطر نشان کرد: اتفاق بسیار مبارکی برای حوزه هنر است. ۴۵ سال بود که این حوزه قانون بالادستی نداشت.

به گزارش استناد نیوز «مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآن در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: در اولین روز فروردین۱۴۰۳ نمایشگاه بین المللی قرآن آغاز بکار خواهد کرد و همه تمهیدات فراهم شده که این نمایشگاه به بهترین نحو و با حضور همه اقشار مردمی برگزار شود.

وی در همین راستا ادامه داد: بخش های جانبی در نمایشگاه برای حفظ سوره های کوچک برای خردسالان آماده سازی شده است و یک پویش میلیونی برای آن راه اندازی خواهد شد. تلاش می‌کنیم در تمامی استان ها در طول ماه مبارک رمضان این نمایشگاه را داشته باشیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه سند موسیقی از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد، خاطر نشان کرد: اتفاق بسیار مبارکی برای حوزه هنر است. ۴۵ سال بود که این حوزه قانون بالادستی نداشت، سند به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده و سند بسیار مترقی است و الان منتشر کرده‌ایم و در معرض استفاده همه عزیزان قرار دادیم.

اسماعیلی گفت: بنیاد پونمایی رسما دیروز ابلاغ شد و این بنیاد زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل خواهد یافت و همچنین شهر جهانی صنایع خلاق فرهنگی نیز اتفاق مبارک در موضوع صنایع خلاق است که با همکاری جهاد دانشگاهی و معاونت علمی و فناوری این کار بزرگ جلو خواهد رفت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار