\
  • پشت پرده رد صلاحیت ها در نور و محمودآباد؛

عبدالوحید فیاضی: آنان که علی اسماعیلی را رد صلاحیت کردند به دنبال حذف سیاسی من هم بودند

  • کد خبر: 2111104047
  • چاپ
  • انتشار: 10 اسفند 1402 - 17:20

بخت اول انتخابات حوزه نور و محمودآباد از تلاش جریان قدرت طلب به منظور تهی کردن فضای رقابتی با حذف او و علی اسماعیلی خبر داد.

به گزارش استناد نیوز؛ عبدالوحید فیاضی کاندیدای مورد اقبال مردم نور و محمودآباد که طی نظرسنجی ها بخت اول راهیابی به مجلس دوازدهم از این حوزه انتخابیه می باشد، گفت: آنان که امروز به دروغ و در جهت جلب نظر مردم از حمایت علی اسماعیلی نماینده اسبق نور و محمودآباد از کاندیدایی دیگر خبر می دهند، خود عامل عدم تایید صلاحیت علی اسماعیلی بودند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس نهم، با اعلام اینکه علی اسماعیلی هرگز از آن‌ها حمایت نکرده است، ادامه داد: همین جریان قدرت طلب که محبوبیت و اقبال مردمی را ندارند به منظور حذف رقبا به دنبال رد صلاحیت و حذف سیاسی من هم بوده اند تا فضا را برای خود خالی و انتخابات را مهندسی کنند.

کاندیدای برتر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه نور و محمودآباد، افزود: لازمه تشکیل مجلسی قوی حضور پر شور در انتخابات و کاندیداهایی از همه جریان های فکری می باشد و با حذف رقبا و خالی کردن فضای رقابت نمی‌توان به این هدف رسید، مردم نور و محمودآباد از بینش عمیقی برخوردارند و این رفتارها را برنمی‌تابند.

عبدالوحید فیاضی ضمن دعوت همه مردم به پای صندوق های رای، تاکید کرد: باید انتخاب را زیر سوال برد نه انتخابات را، می توان با انتخاب درست و تشکیل مجلسی قوی بسیاری از مشکلات موجود را رفع کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار