طرح هادی جانی تازه به روستاهای قائمشهر بخشید\

طرح هادی جانی تازه به روستاهای قائمشهر بخشید

  • کد خبر: 2111103972
  • چاپ
  • انتشار: 15 بهمن 1402 - 20:51

در میان خدمات زیرساختی امروزه طرح هادی روستایی جلوه دیگری به بافت  روستاهای شهرستان قائمشهر بخشیده چرا که اکنون شاهد آن هستیم که با اجرای طرح هادی، بخش قابل توجهی از روستاها با آسفالت دگرگون شده است.

 

به گزارش استناد نیوز،  مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان قائمشهر روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران از افتتاح پنج پروژه اجرای طرح هادی روستایی همزمان با چهارمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر در روستاهای سیف کتی، آهنگرکلای بیشه سر،  گل افشان، کشکا و خناردرویش خبر داد .

امید حق پناه گفت: پروژه طرح هادی روستای سیف کتی به طول ۳۵۰ متر بهمراه جدول گذاری و زیرسازی و با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبار قیر رایگان، متوازن و خودیاری اهالی این روستا و دهیاری انجام شده است.

وی افزود: پروژه طرح هادی روستایی در  آهنگرکلای بیشه سر به مساحت ۸۰۰ متر در خیابان های شهید لطفی و لطفیان به اجرا در آمد .

مدیر بنیاد مسکن شهرستان قائمشهر اعتبار صرف شده برای این پروژه را چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات قیر تهاتری،  متوازن و مشارکت اهالی روستا و دهیاری اعلام کرد.

وی تناژ آسفالت در این طرح را ۹۵۰ تن اعلام کرد .

روستا

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان قائمشهر دیگر طرح هادی را در روستای گل افشان اعلام کرد و افزود : اجرای این طرح به میزان یک کیلومتر و ۲۰۰ با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که افتتاح شد.

حق پناه در خصوص اجرای طرح هادی در روستای خناردرویش گفت که در این راستا ۸۰۰ متر جدول گذاری و زیرسازی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان انجام شد.

طرح هادی در روستای کشکا افتتاح شد.

با اجرای موفق طرح هادی درروستا‌های قائمشهر، این شهرستان برای سومین سال متوالی رتبه برتر این طرح در استان را کسب کرده است.

اجرای طرح هادی با حضور فرماندار قائمشهر و معاون عمرانی ایشان ، بخشدار مرکزی ، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قائمشهر، مسئولین ، اهالی ، اعضای شورای اسلامی بخش روستاها، دهیاران روستای مربوطه افتتاح شد.

روستا



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار