بیش از ۸۲۰۰ فقره اتفاق شبکه در شهرستان ساری رفع شد\

بیش از ۸۲۰۰ فقره اتفاق شبکه در شهرستان ساری رفع شد

  • کد خبر: 2111103943
  • چاپ
  • انتشار: 10 بهمن 1402 - 09:38

مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران از رفع بیش از ۸۲۰۰ فقره اتفاقات شامل شکستگی در خطوط انتقال، شبکه توزیع و انشعاب آب طی ۱۰ ماهه امسال در شهرستان ساری خبر داد.


به گزارش روز سه شنبه استناد نیوز، بهزاد برارزاده درحاشیه بازدید از واحد اتفاقات شهرستان ساری با اعلام خبر بالا گفت: از این میزان ۴۷۰۰ فقره اتفاقات مربوط به انشعاب، ، ۳۱۰۰ فقره شبکه توزیع و ۴۰۰ فقره خطوط انتقال در اقطار مختلف بوده است.
او ادامه داد: در این مدت ۵۰۰ انشعاب همراه با اصلاح شبکه استاندارد سازی، ۴۸۵۲ انشعاب جدید ثبت و تحویل گیری و نیز ۴۰۰۰فقره گرفتگی و نشتی کنتور های مشترکین برطرف ، شد.
مدیرعامل آبفامازندران، با اشاره به تعویض ۴۷۷۵ کنتور خراب، ۱۲۰ فقره مرئی سازی شیرآلات شبکه و شستشوی ۱۰۵ کیلومتر شبکه آبرسانی و یک هزار مورد کلر سنجی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۶۲ کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه توزیع و خط انتقال در این شهرستان به اجرا در آمد.
برارزاده خاطرنشان کرد: به منظور خدمت رسانی مستمر به مشترکین محترم این شهرستان و نیز تامین آب شرب به ویژه در ایام تعطیل و پیک مصرف، در این مدت ۲ حلقه چاه تجهیز، ۱۰حلقه چاه بهسازی و ۷۶ دستگاه الکتروپمپ تعویض شد.
او، یکی از مهمترین وظایف و هدف گذاری شرکت آب و فاضلاب را شناسایی و رفع سریع اتفاقات اعلام و تصریح کرد: در همین راستا از مشترکین گرامی تقاضا داریم هر گونه شکستگی، نشتی و هدر رفت آب را از طریق سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ اطلاع رسانی کنند تا همکاران شرکت برای رفع آن اقدامات لازم را به عمل آورند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار