۴ نقطه پرتصادف در جاده های مازندران ایمن سازی شد\

۴ نقطه پرتصادف در جاده های مازندران ایمن سازی شد

  • کد خبر: 2111103939
  • چاپ
  • انتشار: 09 بهمن 1402 - 12:27

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با بیان اینکه در سال گذشته 13 نقطه پرتصادف در جاده های مازندران شناسایی شده بود، گفت : خوشبختانه با تلاش شبانه روزی راهداران در سال جاری از تعداد نقاط مذکور 4 نقطه با اقدامات کم هزینه و زود بازده ایمن سازی گردید.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ، حسن جهانیان با بیان اینکه در سال گذشته 13 نقطه پرتصادف در جاده های مازندران شناسایی شده بود اظهار داشت : خوشبختانه با تلاش شبانه روزی راهداران در سال جاری از تعداد نقاط مذکور 4 نقطه با اقدامات کم هزینه و زود بازده ایمن سازی گردید.
وی ادامه داد : پس از ایمن سازی این 4 نقطه، در حال حاضر 9 نقطه پر تصادف باقی مانده در سطح استان وجود دارد که رفع 5 نقطه از این نقاط تا پایان سال جاری در دستور کار این اداره کل قرار دارد و مابقی نقاط در سال 1403 رفع و ایمن سازی خواهد شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در ادامه به تیم کارشناسی شناسایی نقاط پر تصادف در استان اشاره و اظهار داشت : برای شناسایی نقاط پر تصادف در جاده های استان ، کارشناسان پلیس راه و ادارات کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای استان حضور دارند.
جهانیان خاطر نشان ساخت: با توجه به انتشار آمار حوادث رانندگی سال گذشته و بررسی وضعیت عملکردی این اداره کل در ارتقای ایمنی، مازندران موفق به کاهش متوالی چهارساله در فوتی های ناشی از تصادفات ترافیکی در راه های برون شهری و روستایی گردیده است که این مهم با شناسایی و رفع نقص نقاط پر تصادف در ارتباط است.

وی تصریح کرد : دامنه فعالیت راهداران مازندران به دلیل حجم بالای ترافیک و نوع توپوگرافی استان و گردشگر پذیر آن وسیع بوده از جمله این فعالیت ها می توان به اجرای لکه گیری و روکش آسفالت ، بهسازی و نگهداری از ابنیه های فنی، نصب جداکننده ها، رفع نقاط پرتصادف، نصب انواع علائم وحفاظ، اجرای خط کشی و.... اشاره کرد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اعلام شماره تلفن گویای 141 جهت دریافت آخرین وضعیت ترافیکی استان افزود: کاربران جاده ای جهت انتقال هرگونه شکایت، انتقاد و یا پیشنــهاد مرتبط با حوزه راهــداری و حمل و نقل جاده ای استان می توانند مراتب را از طریق سـامانه پیامکی 1000141 با ما در میان بگذارند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار