۳۶میلیارد ریال جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد قائمشهر اهدا شد\

۳۶میلیارد ریال جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد قائمشهر اهدا شد

  • کد خبر: 2111103846
  • چاپ
  • انتشار: 17 دی 1402 - 12:05

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قائمشهر، گفت: در۹ ماهه امسال تعداد ۷۲ سری جهیزیه به ارزش ۳میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان به نوعروسان این شهرستان اهدا شد که اقدامی در راستای تحکیم بنیان خانواده و ترویج ازدواج به شمار می رود.


جمال یعقوبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز، افزود: در این جهیزیه ها اقلامی نظیر؛ یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جاروبرقی و ماشین لباس شویی به نوعروسان اهداء شد که از تولیدات داخلی می باشد.
وی با اعلام اینکه به ۶ نفر از دامادهایی که خانواده آنها تحت حمایت این نهاد بودند به هرنفر۱۵میلیون تومان اهدا شد، گفت: درمجموع ۹۰میلیون تومان هدیه ازدواج تقدیم آنان گردید.
رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر افزود: ازابتدای سال جاری تاکنون ۱۹۸ دستگاه انواع لوازم خانگی به ارزش ۱میلیارد و۸۰۰ میلیون تومان به زوج های نیازمند این شهرستان اهدا شد و در تلاش هستیم تا این امر خداپسندانه ادامه داشته باشد.
یعقوبی این اقلام ها را شامل یخچال ،کولر، بخاری، جاروبرقی، آبگرمکن وماشین لباسشویی نام برد که به همت کمیته امداد وخیرین بین نیازمندان توزیع شد.
رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر در پایان گفت : درسال گذشته نیز باهدف کمک وتسهیل ازدواج وترویج فرهنگ ازدواج آسان به ۱۱۱زوج نیازمند شهرستان جهیزیه اهدا شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار