فسخ قرارداد ۵۱ واحد تولیدی راکد در شهرک‌های صنعتی مازندران\

فسخ قرارداد ۵۱ واحد تولیدی راکد در شهرک‌های صنعتی مازندران

  • کد خبر: 2111103791
  • چاپ
  • انتشار: 05 دی 1402 - 12:41

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران با اعلام اینکه در ۹ ماهه سال جاری با برگزاری جلسات داوری متعدد، تعداد ۵۱ قرارداد منجر به فسخ شد، گفت: با فسخ قطعی تعداد ۲۴ قرارداد از این تعداد، پس از طی مراحل قانونی در محاکم قضایی، حدود ۹ هکتار از اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی خلع ید و آزادسازی و به سرمایه گذاران جدید واگذار شده است.


به گزارش روز سه شنبه استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی مازندران، یاسر امینی با اشاره به اینکه فسخ قرارداد ها براساس دستورالعمل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در راستای تعیین تکلیف قراردادهای راکد و غیرفعال در شهرکهای صنعتی مازندران انجام می شود، افزود: با برگزاری جلسات داوری، تعیین تکلیف قراردادهای راکد و غیرفعال در دستورکار شرکت شهرک ها قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ادامه داد:‌ با توجه به کمبود زمین صنعتی در استان، فسخ قرارداد زمین های راکد و غیرفعال می تواند یک راهکار مناسب برای ورود سرمایه گذاران جدید باشد تا با ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی، فرصت تولید و اشتغال در سطح استان فراهم شود.

امینی با بیان اینکه در ۹ ماهه سال جاری با برگزاری جلسات داوری متعدد، تعداد ۵۱ قرارداد منجر به فسخ شد، خاطرنشان کرد: با فسخ قطعی تعداد ۲۴ قرارداد از این تعداد، پس از طی مراحل قانونی در محاکم قضایی، حدود ۹ هکتار از اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی خلع ید و آزادسازی و به سرمایه گذاران جدید واگذار شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به اخطار به واحدهای تولیدی که با وجود دریافت زمین در طول سالیان متمادی، تاکنون هیچ گونه اقدامی درخصوص ساخت و ساز و اجـرایی کردن طرح تولیدی خود نکرده اند، شرکت شهرک های صنعتی استان با برگزاری جلسات داوری، نسبت به تعیین تکلیف قراردادهای راکد و غیرفعال اقدام می کند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار