رشد سه برابری مشارکت خیرین در حوزه سلامت\
  • مدیر کل سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت وزارت بهداشت؛

رشد سه برابری مشارکت خیرین در حوزه سلامت

  • کد خبر: 2111103779
  • چاپ
  • انتشار: 03 دی 1402 - 11:33

مدیر کل سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت وزارت بهداشت اعلام کرد: با وجود اینکه حوزه خیرین سلامت در وزارتخانه نوپاست ولی نیکوکاران برای رفع کمبودها در حوزه های سلامت وارد شدند به گونه ای که در دو سال اخیر مشارکت خیرین در حوزه سلامت رشد سه برابری داشته است.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل ، مهندس محمدجواد حیدری پور در حاشیه سفر یکروزه به دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: اگر کمک نیکوکاران نباشد مجموعه سلامت به تنهایی نمی تواند بار سلامت جامعه را مدیریت کند و به سرانجام برساند.
وی افزود: باید نیکوکاران را به حوزه های پیشگیری، بهداشت و درمان سوق داد و تشویق نمود.
حیدری پور اعلام کرد: نیکوکاران محترم قبل از هر گونه اقدام برای ساخت یک مرکز یا اقدام عام المنفعه در حوزه سلامت، حتما موضوع را از طریق دانشگاههای منطقه پیگیری نمایند تا پروژه مورد نظر، استانداردهای علمی و تخصصی لازم را دارا باشد.
مدیر کل سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت وزارت بهداشت با اعلام اینکه بابل در حوزه مشارکت خیرین سلامت، از شهرهای نامی در کشور است، گفت: با همکاری خیرین پروژه های بزرگی در این شهرستان رقم خورده است.
وی در پایان در خصوص نقش بانوان نیکوکار، گفت: متاسفانه نقش بانوان نیکوکار در کشور نادیده گرفته شده و باید برای مشارکت حداکثری بانوان اقدامات جدی صورت پذیرد .

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار