۱۱ واحد متخلف سم فروشی در بابل به تعزیرات حکومتی معرفی شدند\

۱۱ واحد متخلف سم فروشی در بابل به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

  • کد خبر: 2111103754
  • چاپ
  • انتشار: 09 آذر 1402 - 13:36

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی بابل با اعلام اینکه از ابتدای امسال تاکنون 375 مورد بازدید از واحدهای سم فروشی فعال شهرستان بابل انجام شد، گفت که 11 واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش روز پنج شنبه استناد نیوز، محسن آهنگری با بیان اینکه در شهرستان بابل 172 فروشگاه مجاز فروشندگی سموم دفع آفات نباتی در حال فعالیت هستند، گفت: رصد و پایش فروشندگی‌ها بصورت مستمر جهت حفظ حقوق کشاورزان در این شهرستان انجام می شود.

 

وی افزود از ابتدای امسال تاکنون 375 مورد بازدید از واحدهای سم فروشی فعال شهرستان بابل انجام شد، که 11 واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بابل با اشاره به اینکه این پایش با همکاری جهاد کشاورزی و اداره صمت انجام میشود، تصریح کرد: هدف از بازرسی و پایش فروشگاههای عرضه سموم کشاورزی مدیریت صحیح مصرف سموم و بررسی سموم موجود در فروشگاه‌ها در این شهرستان است.

 آهنگری گفت: اخذ پروانه فعالیت و کنترل تاریخ اعتبار پروانه فروشگاه ها، داشتن مسؤول فنی دارای صلاحیت در فروشگاه سموم، صدور فاکتور برای مشتریان، نصب برچسب قیمت و مشخصات محصول، قفسه بندی و مرتب کردن فروشگاه، خودداری از عرضه محصولات تاریخ گذشته، عدم فروش سم قاچاق و تقلبی از شرایط اساسی بوده که فروشگاه‌های سموم کشاورزی باید به آنها پایبند باشند و عدم رعایت هریک از این موارد می تواند منجر به جلوگیری از فعالیت این فروشگاه ها شود.

 

 

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار