چهل و یکمین برنامه پنج‌شنبه‌های شهدایی هئیت علقمه بر سر مزار اولین شهید پلیس انتظامی مازندران\

چهل و یکمین برنامه پنج‌شنبه‌های شهدایی هئیت علقمه بر سر مزار اولین شهید پلیس انتظامی مازندران

  • کد خبر: 2111103589
  • چاپ
  • انتشار: 21 مهر 1402 - 12:43

به مناسبت هفته فراجا چهل ویکمین برنامه پنجشنبه‌های شهدایی هئیت مذهبی علقمه بر مزار اولین شهید پلیس استان مازندران در روستای شورمست شهرستان سوادکوه برگزار شد.

به گزارش استناد نیوز،  باقر رزاق زاده رئیس هئیت مذهبی علقمه، گفت: برنامه‌ پنج‌شنبه‌های شهدایی این بار به مناسبت هفته نیروی انتظامی با همکاری گروه رسانه ایی اخبار سوادکوه در روستای "شورمست " سوادکوه برگزار شد.

وی افزود: ضمن گرامی داشت هفته فراجا با حضور بر سر مزار اولین شهید پلیس انتظامی استان مازندران ، مراسمی با حضور خانواده شهید ولی الله صدرایی و دیگر خانواده‌های شهدا، رئیس و اعضای شورا، عضو پایگاه مقاومت و کارکنان انتظامی سوادکوه و اهالی روستا برگزار کردیم.

پایه گذار برنامه پنجشنبه‌های شهدایی و شب‌های روایتگری در استان مازندران ضمن تشریح چهل و یکمین برنامه پنج‌شنبه‌های شهدایی ، اظهار داشت: در این برنامه با تلاوتی از قرآن کریم به همراه دعا و نیایش آغاز و همراه با روایتگری از خانواده شهید ولی الله صداریی درمورد شهید، دلنوشته گویی و خاطره‌گویی توسط دوستان و هم محلی‌های شهید به همراه ، فاتحه بر مزار این شهید گرانقدر فراجا برگزار گردید و به معرفی روستا همراه با توانمندی‌های فرهنگی و اجتماعی و دینی توسط عبدالله شهمیر پرداخته شد.

این فعال فرهنگی و مذهبی، افزود : از خانواده شهید والامقام شهید ابوالقاسم خادمی هم در این برنامه دعوت به عمل آمد و روایتی از این شهید جنگ تحمیلی در این برنامه بیان شد.

رزاق‌زاده، گفت : گرامیداشت شهدای مقابله با اغتشاشات سال گذشته نیز بخش دیگری از مراسم بود.

رئیس تشکلهای هیآت مذهبی و قرآنی ستاد امربه معروف ونهی ازمنکر مازندران در ادامه اظهار داشت : در بخش مهم دیگر این برنامه مثل سنوات گذشته مطالبه‌گری از مسئولان بود و مطالباتی درمورد مشکلات بوجود آمده در روستا توسط رئیس شورا این منطقه بیان شد.

وی افزود: مطالبه‌گری و بیان نقاط ضعف و قوت مناطقی که میزبان برنامه ما هستند از برنامه‌های مهمی است که در پنج‌شنبه‌های شهدایی همواره اجرا می‌شود. 

 

انتهای پیام/ 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار