چهلمین برنامه پنج‌شنبه‌های شهدایی در سوادکوه\

چهلمین برنامه پنج‌شنبه‌های شهدایی در سوادکوه

  • کد خبر: 2111103524
  • چاپ
  • انتشار: 07 مهر 1402 - 11:43

به مناسبت هفته دفاع مقدس چهلمین برنامه پنجشنبه‌های شهدایی هیئت مذهبی علقمه به میزبانی اهالی روستای لیند شهرستان سوادکوه بر مزار پنج شهید این روستا برگزار شد.

به گزارش استناد نیوز . باقر رزاق زاده رئیس هیئت مذهبی علقمه، گفت: برنامه‌ پنج‌شنبه‌های شهدایی که چندین سال برگزار می‌شود این بار به مناسبت هفته دفاع مقدس در روستای " لیند " شهرستان سوادکوه برگزار کردیم. 

وی افزود: ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس با حضور بر سر مزار شهدای این روستا ، مراسمی با همکاری گروه رسانه‌ای اخبار سوادکوه و با حضور خانواده شهدا و اهالی روستا برگزار کردیم.

رزاق‌زاده ضمن تشریح چهلمین برنامه پنج‌شنبه‌های شهدایی ، اظهار داشت: در این برنامه با تلاوتی از قرآن کریم به همراه دعا و نیایش آغاز و همراه با روایتگری از خانواده های شهدا درمورد فرزندان شهیدشان، 

دلنوشته گویی و خاطره گویی توسط دوستان و هم محلی‌های شهدا به همراه روضه خوانی و سینه زنی، غبار روبی و فاتحه بر مزار این شهدای دفاع مقدس برگزار گردید.

 پایه گذار برنامه پنجشنبه‌های شهدایی و شبهای روایتگری در مازندران افزود :در بخش مهم دیگر این برنامه مثل سنوات گذشته مطالبه‌گری از مسئولان بود و مطالباتی درمورد مشکلات بوجود آمده در روستا توسط دهیار این منطقه گفته شد.  

وی افزود: مطالبه‌گری و بیان نقاط ضعف و قوت مناطقی که میزبان برنامه ما هستند از برنامه‌های مهمی است که در پنج‌شنبه‌های شهدایی همواره اجرا می‌شود.

انتهای پیام / 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار