ساخت سه باب هنرستان توسط یک خیّر\

ساخت سه باب هنرستان توسط یک خیّر

  • کد خبر: 2111103474
  • چاپ
  • انتشار: 22 شهریور 1402 - 12:32

با حضور معاون حقوقی و پارلمای وزیر آموزش و پرورش و مسوولان استان مازندران تفاهم نامه ساخت سه باب هنرستان استان توسط آقای قائمیان از خیران خوشنام و نیک اندیش استان امضا شد .


به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس مازندران گزارش داد که در جلسه ای با حضوردکتر احمدی لاشکی معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش، مهدی قائمیان خیر نیک اندیش،اربابی مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور، جعفری مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز کشور، استادیان مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان مازندران و دیگر مسئولین کشوری برگزار، و تفاهم نامه ساخت ۳ باب هنرستان در مازندران امضا شد.
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران در این آیین ضمن قدردانی از خیر محترم جناب آقای قائمیان گفت، خیرین به عنوان بازوان پرتوان آموزش و پرورش و دوشادوش دولت در ساخت مدارس فعالیت می کنندکه این امر به نوبه خود بی نظیر و حکایت از فرهنگ نوع دوستي و والای این بزرگواران دارد.
مهدی استادیان ادامه داد : با توجه به اینکه هنرستان ها فضاهای کارگاهی دارند، نسبت به دیگر فضاهای آموزشی نظری متراژ و هزینه های بیشتری را می طلبد.
وی همچنین با توجه به برنامه زیر نظام تامین فضا، تجهیزات و فناوری شورای عالی آموزش و پرورش و خواسته های شهرستان های هدف توضیحات فنی در خصوص تناسب فضای هنرستان ها ارائه نمودند.
این هنرستان ها در شهرستان های نکا ، چالوس و امیرکلا احداث می شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار