حال و هوای اربعین با هیئت علقمه در سوادکوه\

حال و هوای اربعین با هیئت علقمه در سوادکوه

  • کد خبر: 2111103415
  • چاپ
  • انتشار: 11 شهریور 1402 - 11:46

رئیس هیئت مذهبی علقمه ضمن تشریح برنامه‌های این هیئت در روز اربعین از برگزاری پیاده‌روی حرم تا حرم در زیراب سوادکوه خبر داد .

به گزارش استناد نیوز از سوادکوه، باقر رزاق زاده رئیس هئیت مذهبی علقمه مازندران از برگزاری برنامه‌های مذهبی همزمان با اربعین حسینی در سوادکوه توسط این هیئت خبر داد و گفت: هیئت علقمه  مثل سنوات گذشته در روز اربعین حسینی در کنار مردم و دیگر هیئت‌ها برنامه‌های مختلف دینی و فرهنگی خواهد داشت.

وی افزود:طی نشستی با متولیان شهرستانی مصوّب شد طبق سالهای گذشته شهر زیراب محل برگزاری مراسم روز اربعین در سوادکوه باشد و هیئت مذهبی علقمه عهده‌دار برگزاری بخشی از مراسم اربعین شد.

 رئیس تشکل‌های مذهبی وقرآنی ستاد امر به معروف ونهی از منکر مازندران درمورد اجرا و نحوه برگزاری برنامه‌ها افزود: راه اندازی چند حسینیه سیار در سطح شهرستان به همراه مداحی مداحان اهل بیت(ع)،پربایی موکب پذیرایی ، برپایی ایستگاه رادیویی با نام "رادیو علقمه" و پخش تصویری مجازی با نام "رسانه اربعین علقمه" اشاره کرد.

رزاق‌زاده خاطرنشان کرد: حسینیه سیّاری نیز به همراه گروه موزیک مارش نوجوانان و بزرگسالان در روز اربعین بصورت پیاده‌روی حرم تا حرم از امام‌زاده ابوطالب ( ع) تا امام‌زاده عبدالحق( ع) خواهیم داشت.

رزاق زاده با اشاره به سایر برنامه‌های این هیئت در روز اربعین حسینی، اظهار داشت: مسابقه پیامکی،پخش برنامه روایتگری و اجرای دلنوشته، شعر خوانی،برگزاری مسابقات عکاسی با موبایل در روز اربعین از دیگر برنامه‌های هیئت خواهد بود.

وی افزود: همچنین برگزاری مسابقات نقاشی و خطاطی در رابطه با ماه‌های محرم و صفر با حال هوای اربعین در رده‌های سنی ۵ تا ۴۰ سال نیز خواهیم داشت.

رزاق‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: در اربعین سال گذشته نیز با اجرای برخی از این برنامه‌ها توانستیم شور حسینی را در سنین مختلف داشته باشیم و امسال هم نیز بتوانیم مثل سنوات گذشته در حد توان برنامه‌های خوبی ارائه دهیم.

 

 

انتهای پیام /



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار