۱۰۰ بنگاه اقتصادی جدید به چرخه تولید بازگشت/قطعی برق دغدغه اصلی واحدهای صنعتی\
  • معاون صمت مازندران؛

۱۰۰ بنگاه اقتصادی جدید به چرخه تولید بازگشت/قطعی برق دغدغه اصلی واحدهای صنعتی

  • کد خبر: 2111103396
  • چاپ
  • انتشار: 06 شهریور 1402 - 18:53

معاون امور صنایع اداره کل صمت مازندران، گفت: در چهار ماه اول امسال بیش از ۱۰۰ بنگاه اقتصادی جدید به چرخه تولید بازگشت که با تکمیل آنها برای ۳ هزار نفر در حوزه صنعت شغل ایجاد شد‌.

 

خبرنگار: مونا معینی

علیرضا یوسف نژآد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز سیاست های وزارت صمت را هوش اقتصادی و افزایش بهره وری اعلام کرد و افزود: در بهره وری به دنبال افزایش ظرفیت های بلااستفاده، افزایش تولید و راه اندازی کارخانه های غیرفعال هستیم.

وی با اعلام اینکه به همین منظور جلسات هفتگی تحت عنوان کارگروه بنگاه اقتصادی در شهرکهای صنعتی در حال برگزاری است، گفت: با برگزاری این جلسات درصدد هستیم تا مشکل بنگاه های اقتصادی را برطرف کنیم تا این واحدها مجددا به چرخه تولید بازگردند.

معاون صمت مازندران به اضافه شدن یکهزار زمین به شهرک های صنعتی در آینده ای نزدیک اشاره ای کرد و افزود: با اضافه شدن زمین در شهرکهای صنعتی به دنبال توسعه و مستقر شدن بنگاه های  اقتصادی  هستیم.

یوسف نژاد با اشاره به اینکه در چهار ماه اول امسال بیش از ۱۰۰ بنگاه اقتصادی جدید به چرخه تولید بازگشت که با تکمیل آنها برای ۳ هزار نفر در حوزه صنعت شغل ایجاد شد، گفت: برای این بنگاه ها بیش از ۲ هزار و 500 میلیارد سرمایه گذاری شده است.

معاون صمت مازندران یکی از مهم ترین دغدغه های بنگاه های اقتصادی را قطعی مکرر برق در فصل تابستان اعلام کرد و گفت: این قطعی ها از یک روز به دو روز ارتقا پیدا کرده است بنابراین از وزارت نیرو  می خواهیم تا در این خصوص تدابیری اتخاذ کنند تا شاهد قطعی های مکرر برق نباشیم.

یوسف نژاد در پایان دیگر دغدغه بنگاه های اقتصادی را  عدم ثبات قیمتی اعلام کرد و گفت:  در این خصوص دولت و بانک مرکزی به دنبال کنترل تورم و همچنین  ثبات قیمت هستند .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار