دبیرستان عاشورا ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد/ ۱۸ پروژه مدرسه سازی درحال ساخت است\

دبیرستان عاشورا ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد/ ۱۸ پروژه مدرسه سازی درحال ساخت است

  • کد خبر: 2111103314
  • چاپ
  • انتشار: 28 تیر 1402 - 14:35

فرماندار قائمشهر در جلسه خیرین مدرسه ساز، تکمیل  دبیرستان دخترانه عاشورا را الویت های این شهرستان برای ساخت اعلام کرد.

 

خبرنگار: مونا معینی

به گزارش استناد نیوز، جواد مولایی قرا روز چهارشنبه در جلسه خیرین مدرسه ساز با بیان اینکه خیلی خوشحالم که در جمع خیرین مدرسه ساز هستم، گفت: خیرین مدرسه ساز، افرادی دغدغه مند در تعلیم و تربیت نسل آینده کشور هستند .

وی با اعلام اینکه خیرین از مال و ثروت خود می گذرند تا تعلیم و تربیت رونق بگیرد، افزود:  کارهای که خیرین مدرسه ساز انجام می دهند نسل به نسل و سینه به سینه منتقل می شود.

فرماندار قائمشهر با بیان اینکه دبیرستان دخترانه عاشورا با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است این مدرسه را به دلیل نزدیکی به هسته مرکزی شهر و تعداد بالای دانش آموزان از الویت های ساخت برای تکمیل اعلام کرد.

مولایی به مدارسی که به صورت مشارکتی میان خیرین و دولت در حال ساخت است اشاره ای کرد و گفت: امسال در کمیته برنامه ریزی شهرستان تا جایی که در توانمان باشد برای این مدارس که دارای شرایط کمیته برنامه ریزی هستند اعتبار در نظر خواهیم گرفت تا دغدغه خیرین کمتر شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر هم  در این جلسه با اشاره به اینکه ۱۸ پروژه مدرسه سازی در حال ساخت است، گفت: از این تعداد پروژه ها تنها دبیرستان عاشورا با صد در صد اعتبار دولتی در حال ساخت است و مابقی پروژه ها به صورت مشارکتی میان دولت و خیرین درحال ساخت است.

عموزاده با بیان اینکه دبیرستان عاشورا با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است، افزود: دبیرستان ۶ کلاسه شهید هاشم زاده مهرماه افتتاح می شود و مدرسه هفت کلاسه روستای خرماکلا هم  با ۷۰ درصد پیشرفیت فیزیکی در حال ساخت است که پایان امسال به بهره برداری می رسد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر در پایان تنها پروژه راکد را متعلق به روستای هردورود اعلام کرد و گفت: متاسفانه این طرح با پنج درصد پیشرفت فیزیکی رها شده که امیدواریم هر چه زودتر خیری پیدا شود تا هزینه ساخت این پروژه را برعهده بگیرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار