رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سوادکوه شمالی از شرکت چاپخانه کاسپین بازدید کرد\
  • با هدف تشویق و ترغیب به فعالیت های تولیدی؛

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سوادکوه شمالی از شرکت چاپخانه کاسپین بازدید کرد

  • کد خبر: 2111103208
  • چاپ
  • انتشار: 22 خرداد 1402 - 15:40

نجمه روحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه شمالی طی بازدید از شرکت صنایع بسته بندی کارتن کاسپین" در شهرک صنعتی بشل، به تقویت واحد های تولیدی فرهنگی صنعتی و نقش آن در ایجاد اشتغال،بویژه برای جوانان منطقه سواد کوه شمالی تاکید کرد و خواستار جذب جوانان به اشتغال در واحدهای تولیدی شد.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سواد کوه شمالی،نجمه روحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سواد کوه شمالی، با مهدی زاهدی نصب،مدیر عامل شرکت چاپ افست،کارتن"کاسپین"(سهامی خاص)واقع در شهرک صنعتی بشل سواد کوه شمالی دیدار و گفت و گو کرد.
نجمه روحی از تمامی واحدهای تولیدی این شرکت بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این چاپخانه قرار گرفت.
زاهدی نصب مدیر عامل این شرکت و کارآفرین منطقه سواد کوه شمالی، ضمن معرفی بخش های مختلف این شرکت،چگونگی روند تولیدات و انواع محصولات تولیدی این چاپخانه را برای رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی تشریح نمود.
نجمه روحی در این دیدار و گفت و گو ضمن خداقوت به مدیریت و کارکنان این واحد تولیدی اظهار داشت:تلاش و همت در راستای تولید و اشتغالزایی یک امر پسندیده و تحسین برانگیز است و با توجه به شعار سال "رشد تولید،مهار تورم" تلاش برای حل معضل تورم، امسال به‌درستی از سوی رهبری جزو تکالیف دولت قرار گرفته است و حمایت از تولید و کارآفرین و سرمایه گذاران رکن اصلی توسعه است.
شایان ذکر است این واحد تولیدی ثبت شده از نوع سهامی خاص است که از سال 1398 از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز چاپ و بسته بندی کارتن را دریافت نموده است و در راستای اشتغالزایی با 35 نیروی انسانی شاغل، مشغول به فعالیت می باشد.چاپ افست در واقع چاپ مناسب برای کارهای تیراژدار از جمله چاپ انواع کاتولوگ،برشور،سربرگ،ست اداری،تراکت،کارت ویزیت،جعبه،کارتن،پاکت،کتاب،دفترچه،تقویم،سررسید،روزشمار،برگه یادداشت،فاکتور فروش،فاکتور رسمی با شماره، پوشه،فولدر و...می باشد.
این واحد تولیدی در شهرستان سوادکوه شمالی بخش نارنجستان،دهستان چایباغ، آبادی شهرک صنعتی بشل ،فاز 1 ،طبقه همکف واقع است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار