68 مصوبه دستاورد سفر استاندار مازندران به بابل/ مدیران ناکارآمد عزل می شوند\

68 مصوبه دستاورد سفر استاندار مازندران به بابل/ مدیران ناکارآمد عزل می شوند

  • کد خبر: 2111103025
  • چاپ
  • انتشار: 13 اسفند 1401 - 06:36

استاندار مازندران با اعلام اینکه سفر شهرستانی به سه منطقه بابلکنار، بندپی غربی و بندپی شرقی 68 مصوبه برای توسعه و پیشرفت این مناطق به همراه داشت، گفت: در بندپی شرقی 17 ملاحضات خاص، بندپی غربی 10 ملاحضه خاص و در بابلکنار هم 17 مورد احصا شده که بیشترین مطالبات و درخواست ها در 30 محور بوده است.

 

خبرنگار: مونا معینی

به گزارش استناد نیوز، سید محمود حسینی پور در جلسه شورای اداری که در بندپی غربی بابل برگزار شد با بیان اینکه سفر شهرستانی به سه منطقه بابل 68 مصوبه داشت که با بررسی های به عمل آمده این مصوبات افزایش پیدا می کند، افزود: این مصوبات به طور رسمی به همه دستگاه های اجرایی ابلاغ می شود تا آنان پیگیر مصوبه های سفر شهرستانی به منظور حل مشکلات و توسعه مناطق باشند.

وی با تاکید براینکه همه دستگاه های اجرایی موظف به مصوبات سفر هستند و باید بازخوردها  را گزارش دهند، گفت: پیگیری های مصوبات سفرهای شهرستانی در ارزیابی مدیران دستگاه های اجرایی دخیل خواهد بود.

استاندار مازندران پیگیری و حل مشکلات مردم را مهم ترین مصادیق مردمی بودن مسئولان دستگاه های اجرایی اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه تمام اقدامات و پای کار بودن مدیران در ذهن مردم باقی می ماند بنابراین در این راستا باید همه تلاش های خود را برای حل مشکلات مردم به کار گیری کنیم.

حسینی پو به سفر رئیس جمهور به بوشهر اشاره ای  کرد و ادامه داد: در این سفر رئیس جمهور براساس ارزیابی های به عمل آمده تعدادی از مدیران ناکارآمد و ضعیف را عزل و تعدادی از مدیران قوی هم تشویق شدند بنابراین امیدواریم در این استان شاهد عزل مدیری توسط رئیس جمهور نباشیم.

استاندار مازندران در پایان با تاکید بر مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان بابل مبنی بر اینکه فرمانده این شهرستان فرماندار است، گفت: اگر مدیری در سطح این شهرستان به صورت خودسرانه و بدون هماهنگی فرماندار اقدامی انجام دهد، عزل خواهد شد.

در این جلسه مهم ترین مشکلات را غیربهداشتی بودن آب شر ب در برخی از روستاها، نبود داروخانه شبانه روزی در بندپی غربی، مهاجرت روستائیان به شهر ، راه های دسترسی و غیره اعلام شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار