تمامی مصوبات سفر استانی باید اجرایی شود\
  • استاندار مازندران؛

تمامی مصوبات سفر استانی باید اجرایی شود

  • کد خبر: 2111103023
  • چاپ
  • انتشار: 12 اسفند 1401 - 14:19

استاندار مازندران با اعلام اینکه تمامی مصوبات سفر استانی باید اجرایی شود، گفت: تمامی مصوبات سفر استانی باید بدون چون و چرا اجرایی شود و اداراتی که نسبت به مصوبات بی توجه باشند، توبیخ می شوند.

خبرنگار : مونا معینی 

به گزارش استناد نیوز ، سید محمود حسینی پور روز جمعه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مازندران که در شهرک صنعتی بابلکنار برگزار شد، افزود: در گذشته دستگاه های اجرایی که نسبت به مصوبات سفر بی توجه پودند، توبیخ شدند بنابراین همه باید پیگیر باشند تا مصوبات اجرایی شود.

وی با اعلام اینکه در جلسه رفع موانع تولید مسائل و مشکلات فراوانی توسط تولید گران و صنعتگران بابل مطرح شد، گفت: بخش اعظمی از مشکلات در این جلسه برطرف و همچنین تسهیلاتی برای متقاضیان در نظر گرفته شده است.

استاندار مازندران با بیان اینکه در نهمین سفر استانی به بابل در بخش های بابلکنار، بندپی غربی و بندپی شرقی حضور بهم رساندیم و بنا داریم تا در سفر بعدی به بابل نسبت به رسیدگی مشکلات مابقی بخش ها اقدام کنیم ، افزود: برای توسعه مناطق بابلکنار ، بندپی شرفی ، بندپی غربی در حوزه های دامپروری صنعتی و شهرک‌های کشاورزی هدف گذاری کرده ایم .

** واحدهای بلاتکلیف ، تعیین تکلیف شوند

حسینی پور با اشاره به واحدهای بلاتکلیف در ناحیه شهرک های صنعتی سطح استان از مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خواست تا علاوه بر رسیدگی به حل مشکلات این واحدها، نسبت به تعیین و تکلیف آنها اقدام و راهکار ارائه دهند.

استاندار مازندران گفت: به منطور حل مشکل برق و سوخت در شهرکهای نواحی صنعتی بهتر است که شهرکها به امکانات پدافند غیرعامل مجهز شوند،.

حسینی پور در پایان با انتقاد از بانک آینده به دلیل پرداخت نکردن تسهیلات یکی از متقاضیان ، گفت: هرگونه تعلل و کوتاهی به ضرر مردم است بنابراین اگر  بانک آینده شعبه بابل  نسبت به پرداخت تسهیلات فرد متقاضی تا پایان امسال اقدام نکند نسبت به بستن این بانک خصوصی اقدام خواهیم کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار