مردم قائمشهر قربانی اختلاف بین مسئولان/ حمله حامیان شهردار به نماینده مجلس\
  • اختصاصی استناد نیوز؛

مردم قائمشهر قربانی اختلاف بین مسئولان/ حمله حامیان شهردار به نماینده مجلس

  • کد خبر: 2111101832
  • چاپ
  • انتشار: 10 فروردين 1401 - 15:36

جو حاکم بر شهرداری قائمشهر به قدری بسته و ملتهب است که هیچ انتقادی را بر نمی‌تابد، حتی اگر این انتقاد از زبان یکی از مسئولان بلند مرتبه و نماینده مردم شهر در مجلس باشد.

به گزارش استناد نیوز، در ادامه انتقادهای گسترده به عملکرد شهرداری قائمشهر، کمال علیپور در جلسه شورای اداری شهرستان نسبت به عملکرد کاظم علیپور در شهرداری انتقادهایی را مطرح کرد که بلافاصله با واکنش های تند حامیان شهردار قائمشهر در رسانه ها همراه شد.

بسته شدن فضای نقد و مطالبه گری در شهر بدعت نامیمونی است که پایه گذاری شد و به نوعی فرار رو به جلوی مجموعه مدیریت شهری در قبال پاسخگویی به مردم محسوب می‌شود تا جایی که حتی نمایندگان مجلس هم به خود اجازه انتقاد از شهرداری را ندهند!

 این که عملکرد منتقد خود دارای ضعف هایی باشد دلیل بر سلب مسئولیت از شهرداری در انجام وظایف قانونی نیست.

ساده شده اتفاقی که در شهر شاهد آن هستیم این است که طرفی به طرف مقابل می‌گوید چون تو وظیفه خودت را به درستی انجام نمی‌دهی من هم وظیفه خود را انجام نمی دهم و تو حق نداری حرفی بزنی!

این وسط قربانیان اصلی مردم قائمشهر هستند که از مسئولین تنها کار می خواهند، حق مردم است که بدانند عوارضی که پرداخت می‌کنند در کجا هزینه می شود و چرا روز به روز بر مشکلات شهر از نظافت تا آسفالت و آبگرفتگی معابر افزوده شده و اجرای پروژه های عمرانی مصوب شهر به تعویق می افتد؟

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار