محمدحسین فقیه بهترین گزینه برای فرمانداری شهرستان سوادکوه\
  • اعتماد به جوانان از شعار تا عمل

محمدحسین فقیه بهترین گزینه برای فرمانداری شهرستان سوادکوه

  • کد خبر: 2111100383
  • چاپ
  • انتشار: 13 شهریور 1399 - 19:07

عنصر جوانی، انگیزه بالا، عملکرد مطلوب، تعهد و شناخت جامع نسبت به منطقه محمدحسین فقیه را به بهترین گزینه برای فرمانداری سوادکوه بدل کرده که این توانمندی ها از چشم مدیران استانی دور نمانده است.

به گزارش استناد نیوز، مشاور استاندار سابق مازندران در تابستان سال 95 به عنوان بخشدار بخش گیلخواران جویبار منصوب شد، هرچند این انتصاب در آن زمان برای فقیه جوان با انتقاداتی همراه بود اما عملکرد بخشدار جدید باعث شد خیلی زود نظرها به سمت او جلب شود.

محمدحسین فقیه نمونه ای موفق از اعتماد به جوانان در پست های مدیریتی است که بارها در بیانات مقام معظم رهبری به آن اشاره شده بود، بیش از 4 سال بخشداری موفق در گیلخواران جویبار اتفاقات بزرگی را رقم زد، از جذب اعتبارات ملی و استانی برای منطقه و اجرای پروژه های ماندگاری مانند جاده مستقیم به دریا و گردشگری تا تلاش های موثر برای حل مشکلات دیرینه مردم، همین عملکرد مثبت از فقیه چهره ای مورد اعتماد و محبوب ساخت که از نگاه استاندار مازندران پنهان نماند.

حسین زادگان که در مدت تکیه بر کرسی استانداری مازندران همواره اعتماد به نیروهای جوان را در کنار شایسته سالاری برای انتصاب ها مورد توجه قرار داده است گزینه ای بهتر از محمدحسین فقیه برای سپردن مسئولیت فرمانداری سوادکوه به او نیافت، هرچند همواره در مقابل اعتماد به جوانان در پست های مدیریتی شاهد مانع تراشی ها و مقاومت هایی بوده ایم اما حسین زادگان تاکنون ثابت کرده در مقابل لابی گری ها خواهد ایستاد.

دلایل زیادی برای انتخاب فقیه به عنوان فرماندار سوادکوه وجود دارد، جوانی، انگیزه بالا، سابقه مدیریتی و عملکرد مطلوب، تعهد، شناخت جامع نسبت به شهرستان سوادکوه، مدارک تحصیلی مرتبط، نیرویی انقلابی و دارای اعتدال و استقلال فکری و... تنها بخشی از ویژگی هایی است که فقیه را به بهترین گزینه برای فرمانداری سوادکوه تبدیل کرده و قطعا این انتصاب قریب الوقوع می تواند منشا تغییراتی مثبت و بزرگ در منطقه باشد.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار