254 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های قائمشهر بستری هستند/ مردم از حضور در اجتماعات خودداری کنند\

254 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های قائمشهر بستری هستند/ مردم از حضور در اجتماعات خودداری کنند

  • کد خبر: 2111100305
  • چاپ
  • انتشار: 07 مرداد 1399 - 15:45

فرماندار شهرستان قائمشهر از بستری شدن 254 بیمار کرونایی در بیمارستان های رازی و ولیعصر این شهرستان خبر داد.

به گزارش استناد نیوز ؛ یحیی یوسف پور ،افزود:از این تعداد 51 بیمار کرونایی در بیمارستان ولیعصر و مابقی در بیمارستان رازی بستری هستند.

وی با اعلام اینکه با شیب ملایم بستری بیماران کرونایی در بیمارستان های این شهرستان مواجه هستیم ،گفت که روزانه 30 تا 35 بیمار کرونایی در بیمارستان های این شهرستان بستری می شوند.

فرماندار قائمشهر به مردم توصیه کرد برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا از حضور در اجتماعات جلوگیری کنند و بیان کرد: سرعت شیوع و انتقال ویروس کرونا بسیار زیاد است به همین دلیل هم وطنان باید با رعایت نکات بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک، شست و شوی دست ها با شیوع این ویروس مقابله کنند.

یوسف پور تاکید کرد: حتما مردم برای خروج از منزل باید با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی خارج شوند، چرا که این بیماری همچنان تمام نشده است.

وی از بازدید مشترک شبکه بهداشت ، اصناف ، نیروی انتظامی و صنعت و معدن در سطح این شهرستان خبر داد و گفت که به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا،اصناف های پرخطر همچون هتل ها ، متل ها ، تالار ها ، باشگاه ها ، استخرها ، آرایشگاه ها و مابقی را تعطیل کرده ایم و فعالیت رستوران ها فقط به شکل غذای بیرون بر است.

فرماندار شهرستان قائمشهر در پایان از نظارت مستمر بر خبازی ها ، فست فودی ها و پمب بنزین های سطح این شهرستان خبر داد و گفت که باتوجه به اینکه بانک ها به دلیل تراکم مراجعات و جابه جایی اسکناس در معرض سریع انتقال ویروس قرار دارد بنابراین از متصدیان بانک ها خواسته ایم تا روند پاسخگویی به ارباب رجوع را سرعت بیشتری دهند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار