برخی مدیران مانع آموزش و تغییر نگرش کودکان می شوند\

برخی مدیران مانع آموزش و تغییر نگرش کودکان می شوند

  • کد خبر: 219737
  • چاپ
  • انتشار: 29 مهر 1398 - 10:23

استنادنیوز؛ معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری بیان داشت:برخی از مدیران ما مانع این آموزش و تغییر نگرش می شوند که این پایمال کردن حق کودکان است. 

 

دکتر محمود عباسی  در چهاردهمین کنفرانس تخصصی حقوق کودک در مازندران گفت: وقتی از حقوق کودک سخن می گوییم حق هایی بر گردن ماست که این حق ها اعطا کردنی و سلب کردنی نیستند کودک از این حق ها برخوردارند و وظیفه همه ماست برای احقاق  حقوق تلاش کنیم .
معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری  گفت:این وظایف ایجاب می کندکه همه هم و غم خود را بکار ببریم حق کودک است که زندگی شایسته داشته باشد در کنار خانداده آموزش ببیند سالم باشد و از مواهب جامعه استفاده کند و کار نکند و این رسالت ما را سنگین تر می کند حق کودک و وظیفه مسئولین است که در انجام این حقو ها گام بردارند .
وی افزود:ما در جامعه ای زندگی می کنیم که مجموعه ای از این ارزش ها و فرهنگ جایگاه راه کاری در جانعه بگذاریم که فرزندان ما از آن استفاده کنند و بهره بگیرند .
عباسی بیان داشت:پیمان نامه حقوق کودک برخی از این حق ها را احقاق می کند هنر بزرگ بشر نیمه دوم این بوده که به این فرهنگ ها پی برده است ‌.
معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری  گفت: اوج این حق ها در قرآن نیز وجود دارد . هیچ توجهی به رنگ و نژاد ندارد . مجموعه ای از این رنگ ها ونژاد ها بهر سمت گذاشته شود .
ما نسل از دست رفته ایم پس بیایم کودکانمان را دریابیم
معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری گفت؛ کودکان نیاز به حمایت دارند باید به نگاه ویژه به آنها نگاه کرد این نگاه در جای جای قوانین ما نشان میدهد که باید پلیس کودک و ... داشته باشیم .
وی بیان داشت:کودک باید نام نیکو داشته باشد و چقدر می تواند نام نیکو در آینده می تواند در شخصیت و هویت او اثرگذار باشد .
معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری افزود:نباید در جامعه کنونی شاهد کودکان کار و بازمانده از تحصیل و کودک آزاری باشیم .
عباسی افزود؛ برخی آموزش ها در مدارس ضروری و لازم است و برخی از مدیران ما مانع این آموزش و تغییر نگرش می شوند که این پایمال کردن حق کودکان است.
وی گفت: کودکی که تا ۱۸ سال مورد حمایت قرار گرفته ، اما باید توجه داشت که بیش از یک چهارم جمعیت کشور ما را تشکیل می دهند .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار