تفاهم نامه همکاری میان سازمان زندان ها و اداره کل ورزش و جوانان امضا شد\

تفاهم نامه همکاری میان سازمان زندان ها و اداره کل ورزش و جوانان امضا شد

  • کد خبر: 219250
  • چاپ
  • انتشار: 30 شهریور 1398 - 09:51

استناد نیوز، این تفاهم نامه با حضور حجت الاسلام معافی معاون فرهنگی و تربیتی سازمان زندان ها و آقایان عالیشان، ییلاقی، دلیری معاونین اداره کل، یگانه سرپرست روابط عمومی و مهدوی رئیس ورزش و جوانان مرکز استان مبادله و اجرایی شد.

 

به گزارش استناد  نیوز ،با حضور مسئولان سازمان زندان ها و اداره کل ورزش و جوانان مازندران، تفاهم نامه همکاری با هدف برنامه ریزی برای مسائل فرهنگی و ورزشی زندانیان استان مازندران به امضاء طرفین رسید.

حجت الاسلام معافی معاون فرهنگی و امور تربیتی سازمان زندان ها با حضور در اداره کل ورزش و جوانان تفاهم نامه فرهنگی ورزشی فی مابین را مبادله کردند.

این تفاهم نامه با حضور حجت الاسلام معافی معاون فرهنگی و تربیتی سازمان زندان ها و آقایان عالیشان، ییلاقی، دلیری معاونین اداره کل، یگانه سرپرست روابط عمومی و مهدوی رئیس ورزش و جوانان مرکز استان مبادله و اجرایی شد.

عادل عالیشان سرپرست معاونت توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان در این نشست، با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای دوران محکومیت زندانی ها گفت: طبق تفاهم نامه در رشته های ورزشی همگانی، اسکواش، کبدی، ورزش زورخانه ای و پهلوانی و شطرنج برای زندانیان برنامه ریزی شده است و این آمادگی را داریم در بحث دوره های آموزشی نیز همکاری نمائیم.

حجت الاسلام معافی نیز در این نشست ضمن تقدیر از حسن میزبانی و همکاری خوب اداره کل ورزش و جوانان اظهار داشت؛ زندان خارج از جامعه نیست و جامعه هدف زندانیان شامل کارکنان و سربازان است اما مهم ترین آن همان زندانی هایی هستند که دوران محکومیت خود را می گذرانند.

وی افزود ؛ گرچه برخی برنامه های ورزشی مانند الزام ورزش صبحگاهی در زندانها اما برای توسعه ورزش در زندان ها نیاز به تقویت همکاری ها احساس می شود چراکه بسیاری از مشکلات زندان در سایه ورزش حل خواهد شد و امیدوارم این همکاری ها تداوم داشته باشد.

محمدرضا ییلاقی سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان با ارائه پیشنهاداتی درباره همکاری این معاونت و سازمان های زندان استان گفت : می توانیم از سنین جوانی زندانیان استان رصدی داشته باشیم تا برنامه ریزی های متنوع و اثرگذاری داشته باشیم.

وی افزود؛ پیشنهاد می کنم سمن فرزندان زندانیان استان مازندران که متشکل از جوانان در معرض آسیب های اجتماعی خواهد بود تشکیل گردد تا بواسطه آن بتوانیم ارتباطات مستمر با این قشر داشته باشیم و برنامه هایی مانند ایجاد اشتغال، مشاوره و … را بصورت جامع ارائه نمائیم.

حسین دلیری معاون توسعه ورزش همگانی گفت : در حوزه ورزش همگانی و ورزش زورخانه ای و پهلوانی همه تلاش خود را بکار خواهیم گرفت و معتقدیم اگر برای سلامت جسم زندانی ها برنامه ریزی داشته باشیم در سلامت روح آنان نیز تاثیرات خود را خواهد گذاشت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار