کمک یک میلیاردی مازندرانی ها در مرحله نخست جشن عاطفه ها\

کمک یک میلیاردی مازندرانی ها در مرحله نخست جشن عاطفه ها

  • کد خبر: 219215
  • چاپ
  • انتشار: 26 شهریور 1398 - 20:02

استناد نیوز - قائم مقام کمیته امداد مازندران گفت: مردم نیکوکار مازندران تاکنون در مرحله نخست جشن عاطفه ها نزدیک به یک میلیارد تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

 

 به گزارش استناد نیوز به نقل از مهر، ناصر اسکندری با بیان اینکه هر ساله قبل از ورود به سال تحصیلی جدید جشن عاطفه ها به نفع دانش آموزان نیازمند در سراسر استان برگزار واظهار داشت:مرحله نخست جشن عاطفه ها با همکاری آموزش و پرورش،سازمان دانش آموزی و صدا و سیما در ۷ و ۸ شهریور برگزارشد.

وی افزود:مردم نیکوکار مازندران تاکنون در مرحله نخست جشن عاطفه ها نزدیک به یک میلیارد تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

قائم مقام کمیته امداد مازندران تصریح کرد:۴۰۰هزار پاکت عاطفه ها در هفته اول مهر ماه بین دانش آموزان مدارس سراسر استان توزیع و کمک های جمع آوری شده بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه هزینه می شود.

وی گفت:با نظارت کمیته امداد و مدارس ملزومات بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود و امیدواریم با کمک مردم نیکوکار استان در ایجاد امید و خودباوری در میان دانش آموزان تحت حمایت اقدامات موثری انجام دهیم.

قائم مقام کمیته امداد مازندران با تقدیر از همراهی و مشارکت مازندرانی های نوعدوست با این نهاد، افزود: دفاتر کمیته امداد آماده دریافت کمک های مردمی است.

اسکندری گفت: هم استانی های نیکوکار می توانند از طریق تلفن همراه با شماره گیری آنی #۱*۸۸۷۷* کمک های خود را پرداخت کنند.

خاطر نشان می شود : ۹هزار دانش آموز در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار