حامیان «زن کشی»، ژست دفاع از حقوق بانوان گرفتند!\

حامیان «زن کشی»، ژست دفاع از حقوق بانوان گرفتند!

  • کد خبر: 219169
  • چاپ
  • انتشار: 24 شهریور 1398 - 07:35

استنادنیوز؛ روزنامه همدلی در گزارشی با عنوان «فریادی به قیمت جان برای حق زنان» نوشت: «یک هفته از آن تلخ‌ترین روزها گذشت، روزی که آتش بر جان سحر آرام گرفت و این پایان، آغازی بود بر ناآرامی جان سوخته تک تک ما، سحر رفت و رفتنش، تلنگری که نه، سیلی محکم بیداری بر گوش ما خواب زدگانی بود که برای سال‌های سال، به هر دلیل و بهانه‌ای، فریاد فروخفته نیمی از مردمان سرزمینمان را نشنیدیم.


زنان سرزمین ما، سال‌های سال، برای عدالت، برابری و بدیهی‌ترین حقوق انسانی خود فریاد زدند و ما هر بار به‌جای شنیدن آن، از اولویت‌ها گفته‌ایم! اولویت‌هایی که البته هیچ‌گاه تمام نمی‌شوند و درمیان همه ریز و درشت‌های آن، مسئله زنان و اولویت‌های آنان کمترین محلی از اعراب نداشته‌اند.
سحرخدایاری، دختر آبی قصه پر غصه این روزهای ما، یکی از همان زنان است، زنی که این بار به قیمت جانش، فریاد حق‌طلبی زنان و دختران این دیار را به گوش همه ما رساند، با مرگی که ابعاد گسترده، تراژیک و تلخ آن، تا همیشه ماندگار خواهد بود».

این روزها رسانه‌های اصلاح طلب با ادعای کذب صدور حکم 6 ماه حبس برای مرحوم «سحر خدایاری»، برای حقوق زنان، فریاد وامصیبتا سرداده اند. این طیف در حالی ژست دفاع از حقوق زنان به خود گرفته است که همین چند ماه پیش، «قاتل یک زن» را قهرمان جا زده و به زن جوانی که با سلاح غیرمجاز توسط یک سیاستمدار اصلاح طلب- محمد علی نجفی- به قتل رسیده بود، تهمت بدکاره بودن! زده و به وی برچسب مهدورالدم بودن! زدند.

این روزها حنای اصلاح طلبان در دفاع از حقوق زنان، دیگر رنگی ندارد. ژست حمایت از حقوق زنان به قیافه حامیان «زن کشی» زار می زند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار