رازجویان: مسئولان به کوه خواری و زمین خواری ها توجه بیشتری داشته باشند\

رازجویان: مسئولان به کوه خواری و زمین خواری ها توجه بیشتری داشته باشند

  • کد خبر: 218631
  • چاپ
  • انتشار: 28 مرداد 1398 - 18:00

استناد نیوز - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران درباره طرح هادی با تاکید بر پیشگیری از کوه خواری و زمینخواری در استان افزود: باید این مسئله مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.

به گزارش استناد نیوز، مهدی رازجویان ظهر دوشنبه در همایش فرمانداران و بخشداران استان با بیان اینکه مازندران استان خوبی در آزادسازی سواحل بوده و اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است گفت: وزارت کشور از اقدامات مازندران در این زمینه رضایت دارد.

وی ساخت و سازغیرمجاز را مسئله ای مهم دانست و افزود: طبق مصوبه هیئت دولت، جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی و مناطق باید در دستور کار قرار گیرد و از ارجاع پرونده ها به کمیسیون های مربوطه جلوگیری و نسبت به تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز اقدام شود.

رازجویان، با تاکید بر جلوگیری از تغییر کاربری و تبدیل اراضی کشاورزی به باغات اظهار داشت: به هیچ وجه اراضی کشاورزی استان نباید تفکیک و تغییر کاربری شود و بیشتر اراضی ما از نوع یک و دو است و نباید تغییر کاربری داده شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به مسائل ناشی از تخریب سیل ادامه داد: هنوز هیچ قراردادی با پیمانکاران منعقد نشده است و برخی دستگاه ها به صورت امانی اقدام به شروع فعالیت کرده اند.

وی با اظهار اینکه در حوزه راه بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان خسارت وارده شده است گفت: ۸۰ میلیارد تومان برای جبران خسارات این بخش درنظر گرفته شده است.

وی تخصیص اعتبارات پروژه های عمرانی را از دیگر نیازها بیان کرد و گفت: سازمان برنامه و بودجه برای تخصیص بودجه باید با فرمانداران هماهنگی داشته باشند.

رازجویان درباره طرح هادی با تاکید بر پیشگیری از کوه خواری و زمینخواری در استان افزود: باید این مسئله مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار