مازندران پایلوت طرح شبکه نوآوری و فناوری در کشور\

مازندران پایلوت طرح شبکه نوآوری و فناوری در کشور

  • کد خبر: 218474
  • چاپ
  • انتشار: 22 مرداد 1398 - 15:56

 استناد نیوز- رئیس پارک علم و فناوری مازندران اعلام کرد که شبکه نوآوری و فناوری استان مازندران فعال شده و عموم مردم می‌توانند در این شبکه عضو شوند.

 

 به گزارش استناد نیوز، علی معتمدزادگان روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در ساری گفت: شبکه نوآوری و فناوری مازندران با چند هدف همزمان راه اندازی شده‌است و با توجه به تایید معاون فناوری رئیس جمهور برای ملی شدن آن، مازندران پایلوت این طرح خواهد بود.

وی افزود: یکی از اهداف این شبکه کوتاه کردن برد مسافتی شرکت‌های دانش بنیان و ارائه برخی از خدمات شامل مشاوره‌های حقوقی و مالیاتی، آموزشی و راهنمایی‌های فنی است.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: تسهیل درحضور عموم مردم در اکوسیستم شرکت‌های دانش بنیان، شرکت‌های استارتاپی و آشنایی بیشتر با این فضا از دیگر امکانات این شبکه خواهد بود.

معتمدزادگان با اشاره به اینکه همه می‌توانند در این شبکه عضو و به بارگذاری ایده و یا بهره‌مندی از خدمات آن برخوردار باشند، افزود: تجاری‌سازی محصولات و ارائه بی واسطه آنها و همچنین سرمایه پذیری از دیگر ویژگی‌های این شبکه است.

وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت‌نام در شبکه نوآوری و فناوری مازندران به نشانی اینترنتی http://www.minonet.org/ از خدمات این سامانه برخوردار شوند.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران اظهار داشت: این سامانه شامل اخبار حوزه فناوری از جمله شکست‌ها و پیروزی‌های ایده‌های فناورانه و استارتاپی می‌شود که اطلاعات مناسبی از شرایط شرکت‌ها و ایده‌ها می‌دهد.

پارک علم و فناوری مازندران دارای ۱۵۰ شرکت، هسته و واحد فناورانه است که در ۶ مرکز استان مشغول به فعالیت هستند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار