بیانیه تند سرمربی تیم ملی پس از انتقادهای برانکو / موفقیت یا شکست برانکو به من مربوط نیست\
  • ادامه تقابل کیروش و برانکو؛

بیانیه تند سرمربی تیم ملی پس از انتقادهای برانکو / موفقیت یا شکست برانکو به من مربوط نیست

  • کد خبر: 21806
  • چاپ
  • انتشار: 15 دی 1395 - 22:23

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از انتقادهای برانکو ایوانکوویچ از تیم ملی و برنامه های کیروش، ضمن آزاد کردن 7 بازیکن پرسپولیس بیانیه ای صادر کرد

به گزارش استناد نیوز،‌ سرمربی تیم ملی فوتبال درباره آزادکردن ۷ بازیکن پرسپولیس و انتقادهای برانکو ایوانکوویچ بیانیه‌ای صادر کرده که متن آن در زیر می‌آید:

 

«پس از اینکه آقای برانکو ایوانکوویچ اخیرا مواضعی عمومی درباره تیم ملی داشتند من تصمیم گرفتم ۷ بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس را از اردوی دوبی آزاد کنم.

این تصمیم تنها به ۲ دلیل گرفته شده است:

۱- با توجه به اینکه این اردو در تاریخ‌های مربوط به فیفا برگزار نمی‌شود و با علم به اینکه آقای برانکو ایوانکوویچ حاضر نیست به توافقی که برای برنامه آماده‌سازی که خود نیز آن را تایید کرده پایبند باشد می‌خواهم روشن کنم که آقای برانکو نمی‌تواند دلیل ناکامی یا موفقیت خود را در تیم ملی یا در کار من به عنوان مربی پیدا کند.

۲- همزمان من می خواستم ۷ بازیکن پرسپولیس را از فشاری که از طرف برانکو ایوانکوویچ به آن‌ها وارد شده بود آن هم بعد از تردیدی که وی روی حرفه‌ای‌گری آنها ایجاد کرده بود آزاد کنم.

 

همان‌طور که گفتم این اردو قبلا در برنامه آماده‌سازی ما گنجانده شده بود و به وسیله فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و باشگاه‌ها به تایید رسیده بود. هدف ما صعود متوالی به جام جهانی است که کاری تاریخی خواهد بود.

این برنامه آماده‌سازی تا به حال محدودیت‌هایی داشته، با این حال توانسته ما را در گروه‌مان در مسابقات مقدماتی جام جهانی به صدر جدول برساند. اردوهای تیم ملی مثل این اردو در دوبی برای تقویت بازیکنان و تیم‌مان بسیار مهم و حیاتی است.

کاملا واضح است که این برنامه آماده‌سازی تماما با احترام به منافع باشگاه‌ها پیش می‌رود. در همه جای دنیا رایج است که باشگاه‌ها و تیم ملی به توافق می‌رسند. متاسفانه به علت عدم پایبندی آقای برانکو به این برنامه و نداشتن موضعی ثابت با تیم ملی و سرمربی تیم ملی این امکان وجود ندارد که به هیچ توافقی با او برسیم.

با این حال این اتفاق ما را از گرفتن تصمیم‌هایی که فکر می‌کنیم برای ثبات بازیکنان و تیم ملی مهم هستند منع نمی‌کند. به همین خاطر تا زمانی که آقای ایوانکوویچ موضعش را تغییر ندهد بازیکنان پرسپولیس به جز در روزهای "فیفادی" به تیم ملی دعوت نخواهند شد.

 

پس از این، ذکر این نکته برای مردم ایران ضروری است که:

۱- این طبیعی است که مربیانی را ببینیم که تیم ملی را برای مشکلات‌شان مقصر می‌دانند. در این زمینه آقای ایوانکوویچ هم تنها به عنوان یک مربی دیگر در این راه قدم گذاشته است.

۲- این موضوع هم طبیعی است که این‌گونه مربیان هواداران باشگاه را مقابل هواداران تیم ملی قرار دهند. یک بار دیگر آقای ایوانکوویچ در حال تلاش برای این کار است اما ایشان در کارش خلاقیت نداشته است.

۳- آقای ایوانکوویچ می‌تواند هرچه می‌خواهد بگوید اما من تمامی تلاشم را برای تیم ملی فوتبال و فوتبال ایران در احترام به همه باشگاه‌ها از جمله پرسپولیس انجام می‌دهم.

۴- در پایان من معتقدم مردم می‌دانند که چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است و تبلیغات آتش‌افزای آقای ایوانکوویچ تنها خودش را می‌سوزاند.

دوستان عزیز اجازه دهید تکرار کنم که مهم است روی هدف اصلی‌مان تمرکز کنیم و تاکید بر این موضوع که آقای برانکو نمی‌تواند دلیل ناکامی یا موفقیت خود را در تیم ملی یا در کار من به عنوان مربی پیدا کند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار