ملاک کنترل کیفیت در آموزش و پرورش، تربیت دانش‌آموزان بر اساس سند تحول بنیادین است\

ملاک کنترل کیفیت در آموزش و پرورش، تربیت دانش‌آموزان بر اساس سند تحول بنیادین است

  • کد خبر: 218039
  • چاپ
  • انتشار: 31 تیر 1398 - 15:54

استناد نیوز، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: ملاک کنترل کیفیت در آموزش و پرورش، تربیت دانش‌آموزان بر اساس سند تحول بنیادین است.

به گزارش استناد نیوز؛ «عسکری نیکزاد» در کارگروه تبیین سیاست‌های اجرایی سند تحول بنیادین محور غرب استان که صبح امروز در شهرستان محمودآباد برگزار شد گفت: سند تحول بنیادین یک سند جامع و مهم است و برای اجرا در شهرستانها و مناطق باید به تمام جزئیات آن دسترسی داشته باشید.

وی با بیان اینکه مدیران موثرترین افراد برای اجرایی کردن سند تحول هستند، افزود: اجرای سند تحول بنیادین فرصت مناسب برای انسجام، تلفیق برنامه ها و فعالیت ها در مدرسه خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه ملاک عمل در همه امور آموزش و تربیت، سند تحول بنیادین است، اظهار داشت: با تمرکز بر مدرسه محوری و جایگاه مدیر مدرسه به عنوان رهبر آموزشی فرآیند اجرای سند تحول در آموزش و پرورش تسهیل خواهد شد.

او مباحثه، گفتگو و کنکاش را لازمه درک و اجرای سند تحول دانست و تصریح کرد: محصولی که قرار است در خروجی فعالیت ها به دست آید، باید دارای کنترل کیفیت باشد. ملاک کنترل کیفیت در آموزش و پرورش، تربیت دانش‌آموزان بر اساس سند تحول بنیادین است.

نیکزاد با بیان اینکه برای تربیت درست دانش‌آموزان باید کارها را مطابق با سند تحول بنیادین پیش ببریم، خاطرنشان کرد: مدیران باید سند تحول را به خوبی مطالعه کنند و آنچه را که باید در مدارس پیاده سازی بشود، به خوبی راهنمایی کنید.

این مسئول استانی با اشاره به اینکه سند تحول، ریل آموزش و تربیت ماست، یادآور شد: اجرای این سند به همراهی و کمک همه کسانی که دل در تعالی میهن اسلامی بستند، نیاز است و مشارکت همه جامعه در این زمینه یک امر اجتناب ناپذیر است .

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اهداف مهم اجرای سند تحول بنیادین، گفت: مهمترین هدف سند تحول بنیادین هدایت دانش‌آموزان به سوی حیات طیبه بوده که آخرت دانش آموزان را تضمین می کند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار