مازندرانی ها ۳۳ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند\

مازندرانی ها ۳۳ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند

  • کد خبر: 218033
  • چاپ
  • انتشار: 31 تیر 1398 - 15:32

استناد نیوز - معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: امسال مردم نیکوکار استان بیش از ۳۳ میلیارد تومان به ایتام و نیازمندان در استان کمک کرده اند.

به گزارش استناد نیوز به نقل از مهر، احمد سعادت پیش ازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه ۲۶ هزار حامی از سه هزار و ۵۰۰ کودک یتیم در استان حمایت می‌کنند افزود: همچنین سرانه کمک به هرخانواده کودک یتیم در استان ۲۶۰ هزار تومان است.

وی شمار خانواده‌های محسنین را سه هزار و ۴۰۰ خانواده افزود: سال قبل در حوزه اکرام ۲۲ میلیارد تومان کمک‌های مردمی به خانواده محسنین و ایتام شده که هشت هزار نفر را شامل می‌شود.

وی میزان کمک‌های جمع آوری شده در سال جاری را نسبت به سه ماه اول سال قبل دارای رشد ۸۸ درصدی بیان کرد و گفت: امسال ۳۳ میلیارد تومان کمک جمع آوری شده است که بیش از ۸۸ درصد رشد داشته است.

سعادت دلیل رشد کمک‌های مردمی را بروز سیل در سال جاری عنوان کرد: میزان کمک‌های مردمی استان در همه بخش‌ها رشد یافته است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران ادامه داد: مردم بیش از دیگران موقعیت‌ها را درک می‌کنند از اینرو حمایت‌های خود را از ایتام افزایش داده اند.

وی به طرح لذت لبخند در استان اشاره کرد و گفت: در سال قبل میزان تعهدات یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده و امسال این میزان به هشت میلیارد تومان افزایش یافته و تاکنون ۳۵ درصد تعهدات محقق شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار