تاکید فرماندار ساری بر بهره‌برداری از ظرفیت اربعین\

تاکید فرماندار ساری بر بهره‌برداری از ظرفیت اربعین

  • کد خبر: 217852
  • چاپ
  • انتشار: 25 تیر 1398 - 23:18

استناد نیوز، فرماندار شهرستان ساری تاکید بر بهره‌برداری از ظرفیت اربعین، تصریح کرد: متولیان فرهنگی و دینی جامعه باید با جهت‎دهی صحیح به احساسات مردمی و همراه کردن شور و شعور حسینی با یکدیگر زمینه را برای آشنا کردن بیش از پیش افراد با مکتب و نهضت حسینی مهیا کنند. ‎
 

به گزارش استناد نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در جلسه ستاد هماهنگی اربعین حسینی شهرستان ساری، با بیان اهمیت بزرگداشت حماسه و پیاده روی اربعین، گفت: با وجود تلاش بی‎وقفه و شبانه‎روزی دشمنان برای کمرنگ ساختن باورها و اعتقادات دینی در بین امت مسلمان، همه ساله برگزاری اجتماع اربعین حسینی در کنار مناسبات مذهبی دیگر خط بطلانی بر اقدامات بی‎اثر دشمنان می‎کشد.

وی اربعین را یک حرکت جهانی خواند و اظهار کرد: آنچه حائز اهمیت است اشاره به هدف پیاده روی اربعین است. اگر ما بتوانیم این هدف گذاری را برای مردم به درستی تببین و تشریح کنیم، مطمئن هستم که به یک حرکت بزرگ جهانی و بین المللی در مقابل ظلم تبدیل می‌شود.

فرماندار شهرستان ساری تاکید بر بهره‌برداری از ظرفیت اربعین، تصریح کرد: متولیان فرهنگی و دینی جامعه باید با جهت‎دهی صحیح به احساسات مردمی و همراه کردن شور و شعور حسینی با یکدیگر زمینه را برای آشنا کردن بیش از پیش افراد با مکتب و نهضت حسینی مهیا کنند.

رضایی در ادامه افزود: بر این اساس باید در ایام عزاداری سالار شهیدان از جمله در برگزاری همایش عظیم اربعین حسینی با برنامه‎ریزی‎های منسجم و هدفمند زمینه را برای اجرای اینگونه برنامه‎ها و فعالیت‎ها فراهم کرد تا تأثیر این اجتماع عظیم دو چندان و بلکه صد چندان شود.

مقام عالدولت در شهرستان ساری تمام ادارات را مکلف به همکاری با ستاد هماهنگی اربعین حسینی شهرستان ساری خواند و خاطرنشان کرد: میزبانی از 8هزار زائر اربعین در موکب‌های مرکز استان مازندران از برنامه‌ها ستاد برگزاری اربعین حسینی شهرستان ساری است که این اقدام ارزنده نیاز به همکاری تمام ارگان‌ها و نهاد‌های مرکز استان دارد.

اشتراک گذاری



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار