تصادف خودرو 405 با مسافران کنار جاده اهر - مشکین شهر + تصاویر\
  • گردشی با 4 کشته و 6 زخمی

تصادف خودرو 405 با مسافران کنار جاده اهر - مشکین شهر + تصاویر

  • کد خبر: 2176
  • چاپ
  • انتشار: 06 مرداد 1395 - 00:36

درحادثه ی مرگبار رانندگی محور اهر - مشکین شهر چهار نفر جان باخته و شش نفر مجروح شدند.

به گزارش خبرآنلاین، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: بالگرد اورژانس هوایی برای انتقال 5 مصدوم حادثه جاده اهر - مشکین شهر، راهی شهرستان اهر شد.

روزبه رجایی گفت: با اعلام مسئولان بیمارستان باقرالعلوم اهر مبنی بر بدحال بودن 5 مصدوم، بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان اهر اعزام شد.

وی ادامه داد: ساعت 13:30 بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان اهر اعزام شد و 5 تن از مصدومان حادثه که کودک و نوجوان بودند، تحت اقدامات درمانی و کنترلی به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز انتقال داده شدند.

رجایی گفت: بالگرد اورژانس هوائی برای انتقال مصدومینی که نیاز به دریافت خدمات درمانی در سریع‌ترین زمان و بالاترین مراکز بیمارستانی است اعزام می‌شود و شرایط بیمار دارای اهمیت ویژه است.

براساس این گزارش، برخورد پژو 405 با مسافران در حال استراحت کنار جاده اهر-مشکین‌شهر، حوالی نقدوز منجر به فوت 4 تن و مصدومیت 6 تن شد.

تکنسین‌های اورژانس 115 از فوت 3 مرد مسافر و یک زن سرنشین پژو 405 و همچنین مصدومیت 6 تن خبر دادند.

طبق اطلاعات واصله از منابع آگاه که خواست نامش مطرح نشود، در این تصادف راننده 405 بازرس ویژه دادستانی کل کشور بود که به همراه 5 فرزند خود و همسرش سرنشینان این خودرو بودند، فرزندان به شدت آسیب دیدند و همسر وی که فرزند آیت الله مدرسی بود، در دم جان سپرد.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار