بیانیه حسین نیاز آذری عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس بمناسبت ۱۴ تیر روز شهرداری ها و دهیاری ها\

بیانیه حسین نیاز آذری عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس بمناسبت ۱۴ تیر روز شهرداری ها و دهیاری ها

  • کد خبر: 217511
  • چاپ
  • انتشار: 17 تیر 1398 - 00:34

نماینده مردم شریف بابل و عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس، به مناسبت ۱۴ تیر روز شهرداری ها و دهیاری ها بیانیه ای را منتشر کرد.

به گزارش استناد نیوز، حسین نیازآذری، نماینده مردم شریف بابل و عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس، به مناسبت ۱۴ تیر روز شهرداری ها و دهیاری ها بیانیه ای را منتشر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

مناسبت ۱۴ تیر روز شهرداری ها و دهیاری ها از آن جهت مهم است که عمران شهری و روستایی یکی از مولفه های توسعه پایدار محسوب می شود و نقش این دو نهاد محلی برای دستیابی به اهداف توسعه بسیار تاثیرگذار است.

کارکرد و نقش شهرداری ها و دهیاری ها در تمامی شئون زندگی افراد جامعه موثر بوده و رابطه تنگاتنگی بین اقتصاد ، فرهنگ ، آموزش، بهداشت ومحیط زیست ، اشتغال، رفاه و بسیاری دیگر از امورات جامعه شهری و روستایی با مدیریت شهری ومحلی برقرار است.

بواسطه خدمتگزاری در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید می نمایم عمران شهری و روستایی باید دارای سند مدون علمی و اجرایی و مردم محور باشد تا در یک روند درست عملیاتی گردد.

از آنجاییکه بطور مستمر در حوزه های شهری و روستایی در ارتباط مستقیم با شوراها، شهرداران و دهیاران هستم فقدان منابع پایدار مالی، نداشتن سند مدون توسعه و روز مرگی را آفتی برای مدیریت شهری و روستایی می دانم و انتظار می رود مجلس و دولت و نهادهای صنفی و تخصصی دراین خصوص توجه جدی نمایند.

گرامی داشت این مناسبت تقویمی را فرصتی برای قدر شناسی از خدمات خداپسندانه خادمان این دو نهاد مردم پایه می دانم وازکارگزاران شریف مدیریت شهری و روستایی می خواهم خدمت صادقانه و جهادی به مردم را در اولویت خود قرار دهند.‌

با اعلام اینکه در جریان چالش ها و مشکلات سازمانی شهرداری ها و دهیاری ها هستم تاکید می نمایم با همگرایی، پیگیری و تلاش مستمر می توانیم خدمات بهتری برای مردم شهر وروستاها داشته باشیم.

با توجه به شرایط اقتصادی توجه به حوزه گردشگری را به عنوان یکی از راه های بهبود درآمد شهرداری ها ودهیاری ها توصیه می کنم و انتظار دارم برای این مهم برنامه ریزی تخصصی صورت پذیرد.

حسین نیاز آذری

نماینده مردم شریف بابل و

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار