افشاگری مدیر پرسپولیس درباره بیرانوند!\

افشاگری مدیر پرسپولیس درباره بیرانوند!

  • کد خبر: 217385
  • چاپ
  • انتشار: 12 تیر 1398 - 12:42

استنادنیوز؛ مدیرعامل پرسپولیس در نخستین گفت‌وگوی خود پس از انتخاب سرمربی جدید این باشگاه از حواشی اخیر پرسپولیس، وضعیت بازیکنان و برگزاری اردو در خارج از کشور سخن گفت.

 ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز میهمان تلفنی برنامه «سلام صبح بخیر» شد و برای نخستین بار پس از انتخاب سرمربی جدید در روز جهانی خبرنگار ورزشی به گفت‌وگو پرداخت.

او در ابتدا درباره پخش شدن شماره تلفن خود در فضای مجازی توضیح داد: این موضوع به اوایل زمان خروج برانکو برمی گردد و کار ما را بسیار مشکل و ارتباطات مرا قطع کرد، چون هر لحظه حافظه گوشی ام پر می‌شد و مجبور شدم تلفنم را خاموش کنم و مشکلات زیادی داشتم.

عرب ادامه داد: فکر نمی‌کنم این کار هواداران باشد و برخی می‌خواستند در کار باشگاه خلل ایجاد کنند. خیلی از هواداران تماس گرفتند که دغدغه مشترکی بین ما و آنها وجود داشت اما کسی که این کار را کرده بود قطعا می‌خواست در کار پرسپولیس خلل ایجاد کند.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: می‌خواستند باشگاه را به حاشیه ببرند و علی رغم انتخاب سرمربی جدید و حفظ ترکیب بازیگران، ما نیاز داشتیم بدون این حواشی به کارمان ادامه بدهیم.

او در پاسخ به این که آیا احمدرضا عابدزاده مربی دروازه بان شد یا خیر، گفت: این امر به نظر سرمربی بستگی دارد و به زودی خبر آن را اعلام می‌کنم.

مدیرعامل پرسپولیس یادآور شد: گابریل کالدرون فرد باتجربه و فعالی است و از امروز صبح تمرینات خود را شروع می‌کند و خدارا شکر توانستیم با تلاش هایی که داشتیم نتیجه موفقی بگیریم.

او درباره وضعیت بیرانوند و علیپور گفت: علیپور قطعا ماندنی است و قصد رفتن ندارد. بیرانوند مهره کلیدی ما است و قصد باشگاه صددر صد حفظ این بازیکن است پیشنهاد خارجی هم به ما نرسیده است و از خودشان هم خواسته‌ایم بماند. نظر رسمی از هیچ باشگاهی نداریم و امیدواریم انتخاب خودش هم ماندن باشد.

عرب در پایان گفت: حالا که سرمربی جدید را انتخاب کرده‌ایم و ترکیب بازیکنانمان حفظ شده ان شاءالله به زودی اردویمان را در خارج از کشور برگزار خواهیم کرد. از دوستانی که در این مدت حواشی درست کردند خواهش می‌کنم دست بردارند و بگذارند باشگاه کارش را انجام بدهد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار