تمرینات تیم نساجی مازندران را به خانه بیاورید / مالکان نساجی مدیریت تیم را به مدیرعامل فوتبالی بسپارند\
  • سامان سوهانیان؛

تمرینات تیم نساجی مازندران را به خانه بیاورید / مالکان نساجی مدیریت تیم را به مدیرعامل فوتبالی بسپارند

  • کد خبر: 216712
  • چاپ
  • انتشار: 30 ارديبهشت 1398 - 20:29

باشگاه نساجی مازندران باید از ظرفیت هواداران قائمشهری نهایت بهره را ببرد و مدیریت باشگاه باید خواسته هواداران برای آوردن تمرینات تیم به خانه را اجابت کند

یادداشت سوهانیان - مدیرمسئول؛ پس از 24 سال آرزوی هواداران نساجی برآورده شد و در شرایطی حماسی این تیم ریشه دار به لیگ برتر صعود کرد، جشن هواداران تا پاسی از شب در کوچه پس کوچه های شهر ادامه یافت گویی خونی تازه در رگهای شهر خسته تزریق شده بود.

انتظار کارشناسان فوتبال و مردم شهر فوتبال فهم قائمشهر و استان مازندران در سال اول حضور در سطح اول فوتبال ایران، حفظ تیم در لیگ برتر برای سال آینده بود که خوشبختانه محقق شد، هرچند اتفاقاتی در این فصل افتاد که اگر رخ نمی داد شاید تیم در وضعیت بهتری در جدول نهایی قرار داشت اما مهم هواداران بودند که با پیروزی هفته آخری، لیگ هجدهم را با خاطره ای خوش به پایان رساندند.

اما اوضاع و انتظارات از نساجی در لیگ نوزدهم متفاوت است، دیگر سال اول حضور نیست، نساجی هم تیمی تازه تاسیس و کم تجربه نیست، همه از  یکی از محبوب ترین تیم های ایران با تماشاگرانی کم نظیر انتظار حضور در رده های بالای جدول پایانی لیگ را دارند، انتظاری کاملا بجا و منطقی که با اعمال مدیریت درست و بهره برداری حداکثری از ظرفیت هواداران قابل دسترس خواهد بود.

فصل گذشته نساجی در تهران و ورزشگاه کارگران تمرینات خود را پیگیری میکرد و تنها برای برگزاری مسابقات هر 2 هفته یک بار به خانه خود قائمشهر و در مقابل دیدگان عاشقان خود قرار می گرفت، جدای از هزینه های گزاف اینگونه تیم داری که در میانه فصل نیز گریبانگیر باشگاه شد و حواشی و مشکلات متعددی را ایجاد کرد باید در نظر داشت که یکی از اهداف اصلی ورزش و رشته پر طرفدار فوتبال ایجاد شادی و نشاط در جامعه است و سزاوار نیست این سرگرمی و نشاط روزانه را که می تواند در هر تمرین برای هوادارن نساجی ایجاد کرد به ماهی 2 بار کاهش داد!

در جواب این انتقاد شنیده می شود برخی دیگر از تیم های شهرستانی نیز در تهران تمرینات آماده سازی خود را انجام می دهند! اما کدامیک از آن تیم ها دارای چنین هوادارانی هستند که حتی در تمرینات و در زیر باران با حضور هزاران نفری به تشویق بازیکنان و تقویت روحیه آن ها بپردازند؟

البته مسئله کمبود امکانات در قائمشهر نیز مطرح است که قطعا با کمک مسئولین شهر، استان مازندران و کشور می توان تا شروع لیگ نوزدهم این مشکل را رفع نمود و نساجی را از اجاره نشینی در تهران و هزینه های گزاف آن نجات داد.

موضوع بسیار مهم دیگری که بارها نساجی در فصل گذشته از آن ضربه خود بحث مدیریت تیم است، درحالی که در تمام دنیا وظیفه مالکان و مدیریت باشگاه های ورزشی تزریق آرامش به مجموعه است متاسفانه در نساجی شرایط متفاوتی رقم خورد و اتفاقا این خود مالکین و مدیران تیم را وارد حاشیه می کردند!

تیم داری خصوصی در فوتبال درآمدها، مزایا و البته هزینه ها و سختی های زیادی دارد که لازم است از افرادی مانند صنیعی فر و حدادیان که سرمایه خود را به ورزش آورده اند تقدیر شود اما برای کل مجموعه نساجی دارای منفعت خواهد بود اگر مالکین باشگاه با انتخاب مدیرعاملی حرفه ای از جنس فوتبال که با جو سنگین آن آشنایی کامل داشته باشد وظیفه مدیریت مستقیم مجموعه را به او بسپارند و از بیرون گود ناظر و همراه تیم باشند و تنها در موارد کلان ورود نمایند.

فرصت ها در چشم بهم زدنی سوخت خواهند شد، امیدواریم مالکین نساجی هرچه سریعتر با انتخاب مدیرعامل و سپس سرمربی تیمی قدرتمند را روانه لیگ 98-99 فوتبال ایران نموده و نساجی را در رده های بالای لیگ با نیم نگاهی به سهمیه آسیایی ببینیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار