خداحافظی مجید جلالی با نساجی مازندران / قائم مقام باشگاه هم رفت\
  • پیش از آخرین بازی لیگ برتر؛

خداحافظی مجید جلالی با نساجی مازندران / قائم مقام باشگاه هم رفت

  • کد خبر: 216643
  • چاپ
  • انتشار: 25 ارديبهشت 1398 - 23:50

در حالی که تیم فوتبال نساجی قائمشهر باید فردا در آخرین هفته لیگ برتر به مصاف پیکان برود، در تمرین امروز این تیم حواشی زیادی به وجود آمد که در نهایت موجب خداحافظی سرمربی این تیم شد.

به گزارش استناد نیوز، زمانی که کاروان تیم نساجی قصد داشت برای تمرین وارد زمین شود، به علت اینکه حمید مطهری، دستیار مجید جلالی از سوی مالک این باشگاه یعنی فرهاد صنیعی فر از تیم کنار گذاشته شده بود، از حضور مطهری در تمرین جلوگیری به عمل آمد. همین امر موجب ناراحتی جلالی شد، بطوری که سرمربی نساجی مدعی شد در صورت عدم اجازه ورود به مطهری تیم را تمرین نمی دهد و در مسابقه فردا نیز نساجی حاضر نمی شود.

در نهایت با اصرار هواداران نساجی تصمیم بر این شد که تیم زیر نظر عباس زاده و حامد شیری بدون حضور اعضای کادر فنی به صورت مختصر تمرین کند!

حواشی به وجود آمده پس از مصاحبه انتقادی دستیار مجید جلالی علیه یکی از مالکان باشگاه و اخراج زبانی مطهری و ممانعت از حضور او در تمرین تیم به شدت مجید جلالی را عصبانی کرد و باعث خداحافظی او پیش از بازی با پیکان در هفته پایانی لیگ برتر شد.

در پی این اتفاق‌ها " جلالی " در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر پیکان تهران نیز شرکت نکرده بود.

 

خداحافظی قائم مقام باشگاه نساجی مازندران

به دنبال اعلام خداحافظی مجید جلالی سرمربی تیم نساجی مازندران "محمد کاظمی"، قائم مقام این باشگاه نیز به دنبال اتفاقات عصر چهارشنبه تمرینات تیم نساجی طی بیانیه‌ای از باشگاه نساجی خداحافظی کرد.

کاظمی در متن خداحافظی خود نوشته، حدود ۱۷ ماه پر فراز و نشیب را در تیم محبوب شهرم پشت سر گذاشتم و حالا زمان خداحافظی و کناره گیری رسیده است، دوست داشتم آخرین بازی تیم هم سپری شده و سپس با آرامش خاطر سکان تیم را به دست مدیری توانمندتر بسپارم تا نساجی عزیز به سوی رده‌های بالاتر جدول و حتی کسب سهمیه آسیا رهنمون شود اما اتفاقات امروز تمرین سبب شد تحمل دیگر ماندن از من سلب شود که بابت آن از همه کسانی که دل در گروه نساجی کبیر دارند.

نساجی مازندران در هفته هفته سی ام و پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه پنجشنبه شب در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم پیکان تهران است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار