ایثارگران مایه عزت و اقتدار کشور هستند\
  • مدیر كل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران؛

ایثارگران مایه عزت و اقتدار کشور هستند

  • کد خبر: 216523
  • چاپ
  • انتشار: 12 ارديبهشت 1398 - 14:34

استناد نیوز؛ عباسعلی نجفی در دیدار جانباز سرافراز منصور کوزه گر از حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس، ایمان راسخ را عامل عزم و اراده ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس دانشت.

مدیر كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در دیدار جانباز سرافراز منصور کوزه گر از حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس بيان داشت: ایثارگران مایه عزت و اقتدار کشور هستند و امنیت امروز كشور مدیون رشادت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران می باشد.

عباسعلی نجفی ضمن اعلام این مطلب گفت :در تمامي دوران دفاع مقدس تنها چيزي كه توانست عزم و اراده ايثارگران و رزمندگان جان بر كف را مستحكم نمايد ،  اعتقاد و ايمان راسخ آنان و عشق به ولايت بود.

مدیر كل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در ادامه به برنامه گسترده دشمنان اسلام و ايران براي تضعيف اين نظام مقدس اشاره و اظهار داشت : در هشت سال دفاع مقدس دشمن متجاوز با تمامي امكانات و تجهيزات به روز نظامي خود و حمايت همه جانبه سران استكبار نتوانست بر اراده و ايمان جوانان رشيد اين مرز و بوم پيروز گردد ، چراكه جوانان ما نيروي ايمان به خدا و پيروي از ولايت فقيه را در سرلوحه كار خود قرار داده بودند. در حال حاضر نيز با توجه به اينكه دشمنان نظام با ايجاد جنگهاي رواني و تبليغات گسترده فرهنگي قصد ضربه زدن به نظام را دارند ، همين دو عنصر مهم و حياتي اعتقاد و ايمان و عشق به رهبري و ولايت مي تواند بهترين راهكار براي مقابله با اين تجاوزات باشد.​



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار