آب و هوای رشت و استان گیلان در 13 فروردین 98 چگونه است؟ / پیش بینی وضعیت آب و هوا رشت در روزهای پایانی نوروز 98\

آب و هوای رشت و استان گیلان در 13 فروردین 98 چگونه است؟ / پیش بینی وضعیت آب و هوا رشت در روزهای پایانی نوروز 98

  • کد خبر: 216229
  • چاپ
  • انتشار: 11 فروردين 1398 - 12:07

آگاهی از وضعیت آب و هوایی برای روز سیزده بدر و تعطیلات پایانی نوروز برای مردم و مسافران استان گیلان حائز اهمیت است

به گزارش استناد نیوز، درحالی که در روزهای پایانی نوروز 98 به سر می بریم و سیزده بدر و تعطیلات پس از آن را در پیش داریم، برای مسافران بی شمار استان گیلان و شهر رشت آگاهی از وضعیت آب و هوایی در روزهای آینده در برنامه ریزی برای یک تفریح مناسب اهمیت دارد. با بررسی نقشه های هواشناسی کارشناسان وضعیت آب و هوای استان گیلان را طی روزهای آینده تا 16 فروردین 98 به شرح زیر پیش بینی کرده اند.

دوشنبه 12 فروردین 98 : سامانه بارشی که از اواخر روز شنبه وارد استان شده در این روز نیز کاملا فعال خواهد بود و بارندگی مناسبی را به همراه دارد، اما رفته رفته از فعالیت آن کاسته شده و در ساعات پایانی شب انتظار کمی برای بارندگی وجود دارد. دمای هوا در این روز در گرمترین ساعات به 9 درجه سانتی گراد می رسد.

سه شنبه 13 فروردین 98 : در روز سیزده بدر سامانه بارشی که طی روزهای گذشته فعال بوده آسمان استان را ترک خواهد کرد و آب و هوای گیلان به صورت نیمه ابری خواهد بود، مهمترین پدیده آب و هوایی این روز افزایش چشمگیر و حدودا 10 درجه ای دمای هوا خواهد بود.

چهارشنبه 14 فروردین 98 : اما در روز چهارشنبه مجددا ابرهای متراکم آسمان رشت را می پوشانند، و در ساعاتی از شبانه روز به صورت محدود احتمال نم باران وجود دارد، دمای هوا نیز در این روز اندکی کاهش خواهد یافت.

پنجشنبه 15 فروردین 98 : نقشه های هواشناسی نشان می دهند روز پنجشنبه نیز آسمان استان گیلان غالبا ابری خواهد بود و در ساعات شب احتمال رگبار باران به صورت محدود وجود دارد.

جمعه 16 فروردین 98 : در آخرین روز تعطیلات نوروز 98 آسمان رشت نیمه ابری پیش بینی شده و انتظار بارش باران نداریم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار