آخرین وضعیت راه های مواصلاتی مازندران / وضعیت جاده فیروزکوه، هراز و کندوان پیش از عید نوروز 98\
  • از سفرهای غیر ضروری خودداری کنید!

آخرین وضعیت راه های مواصلاتی مازندران / وضعیت جاده فیروزکوه، هراز و کندوان پیش از عید نوروز 98

  • کد خبر: 216139
  • چاپ
  • انتشار: 27 اسفند 1397 - 12:44

در حالی که بسیاری از مردم آماده سفر نوروزی به مازندران می شدند وضعیت آب و هوایی این استان و وضعیت راه های مواصلاتی مشکلاتی را به وجود آورده است

به گزارش استناد نیوز، معمولا در روزهای پایانی سال برای مواجه نشدن با ترافیک شدید بسیاری از افرادی که قصد سفر دارند بگونه ای برنامه ریزی می کنند که زودتر خود را به مقصد برسانند تا در ترافیک چندین ساعته گرفتار نشوند، اما وضعیت زمستانی جاده ها و وقوع سیل در مازندران برنامه سفر بسیاری را مختل کرده است.

درحالی که شهرهای استان مازندران گرفتار سیل و سیلاب و طغیان رودخانه ها هستند محورهای مواصلاتی این استان نیز با بارش شدید برف، رانش زمین، ریزش کوه و ترافیک شدید مواجه شده اند.

در ارتفاعات محور هراز شاهد بارش برف هستیم و با توجه به انسداد این محور از شب گذشته که در 35 دقیقه بامداد بازگشایی شد و ادامه بارش برف برای تردد ضروری در این مسیر لازم است تجهیزات زمستانی کامل را به همراه داشته باشیم. در حال حاضر (بعدازظهر روز دوشنبه) ترافیک در این محور روان است.

*** در ساعت 15:20 دقیقه ترافیک در محور هراز محدوده پل چلاو سنگین گزارش شده است

 

محور سوادکوه وضعیت جوی در ارتفاعات از ورسک برف سنگین و ترافیک به سمت تهران سنگین و تردد به کندی صورت می پذیردترافيك سنگين در محور سوادکوه محدوده گردنه گدوک و حدفاصل جوارم تا شیرگاه نیز گزارش شده است، در این محور در منطقه زیراب تا شیرگاه زمین رانشی شده و ریزش کوه در برخی نقاط موجب بسته شدن جاده شده است. در حال حاضر جاده سوادکوه به تهران باز است اما با توجه به شدت بارندگی و طغیان رودخانه ، رانش و بسته شدن موقت این جاده بعید نیست.

وضعیت جاده کندوان نیز بحرانی گزارش شده است، ساعتی پیش یک فقره سقوط بهمن در کندوان اتفاق افتاد و ضروری است رانندگان تا بازگشایی راه از سفرهای غیرضروری در این محور خودداری کنند. کولاک شدید در محدوده کندوان تا سه راهی دیزین محور کرج- چالوس ادامه دارد. ترافیک نیمه سنگین درمحور چالوس محدوده های سه راهی دیزین ، کندوان ، هزارچم و مرزن آباد و محور هراز محدوده سه راهی چلاو وجود دارد.

 

محور کیاسر به علت بارش شدید برف و نبود ایمنی کافی از ساعت 4 بامداد امروز دوشنبه از تاکام به سمت سمنان بسته شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار