از اقدام به استعفای غیر حرفه ای صنیعی فر تا بی توجهی مسئولان استان مازندران به باشگاه نساجی\
  • نساجی وارد حاشیه شد

از اقدام به استعفای غیر حرفه ای صنیعی فر تا بی توجهی مسئولان استان مازندران به باشگاه نساجی

  • کد خبر: 216127
  • چاپ
  • انتشار: 26 اسفند 1397 - 13:51

نساجی پس از سال ها انتظار موفق به صعود به لیگ برتر فوتبال ایران شد اما علارغم کسب نتایج نسبتا مطلوب در سال اول حضور، حواشی این تیم تمامی ندارد

به گزارش استناد نیوز، درحالی که معمولا مسئولان تیم های ورزشی در تمام دنیا در تلاش برای حفظ آرامش در تیم خود و دوری از حواشی پیرامونی هستند اما در مورد نساجی مازندران اوضاع کاملا متفاوت است و حواشی از جانب بالاترین مسئولان تیم و از درون مجموعه فوران می کند، آن هم دقیقا پیش از دیدار بسیار حساس و مهم برابر استقلال تهران!

این بار اولی نیست که صنیعی فر مالک 60 درصد باشگاه نساجی تیم خود را وارد حاشیه می کند، درحالی که روش های دیگری نیز برای مطالبه خواسته ها و انتظارات از مسئولان استان وجود دارد، صنیعی فر در اقدامی بسیار آماتورگونه که حتی در شان لیگ (غیر) حرفه ای ایران هم نیست دقیقا زمانی که تیم نیاز به آرامش دارد بدون توجه به احساسات هواداران پر شور و بی نظیر نساجی که در تمام بازی های خانگی و خارج خانه با جون و دل به حمایت تیم خود پرداخته اند، با اعلام استعفا در رسانه ها و طی نامه ای به استاندار مازندران ! تیم را وارد حاشیه بزرگی کرده است. بگونه ای که بعد از بازی بازیکنان نساجی هم اعلام کرده اند تا مشخص شدن وضعیت تمرین نخواهند کرد!

اما در این نقد می خواهیم آنسوی قضیه را نیز در نظر بگیریم، استان مازندران پس از سالیان طولانی حالا نماینده ای در لیگ برتر دارد، آن هم تیم ریشه دار نساجی که نه تنها مردم قائمشهر، بلکه کل استان هوادار آن هستند و شور و نشاطی که این تیم با بازی های خود در بین مردم استان به وجود می آورده با میلیاردها تومان هزینه های دیگر حاصل نخواهد شد. مسئولین شهرستان قائمشهر و استان مازندران باید این فرصت بزرگ را غنیمت بشمارند و به حمایت همه جانبه از تیم محبوب استان بپردازند تا نساجی با قدرت به کار خود ادامه داده و با برنامه ریزی در سال های آینده چشم به سهمیه آسیایی و حتی کسب جام داشته باشد.
جناب آقای استاندار، انتظار از شما به عنوان شخص اول اجرایی استان بیشتر است، تنها به عکس یادگاری با نساجی و بازدیدهای پر نشر در رسانه ها و وعده وعیدها بسنده نکنید و به معنای واقعی یاور تنها تیم لیگ برتری استان مازندران باشید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار