اولین بازی بدون گل لیگ برتر فوتبال 96-95\
  • استقبال کم قمی ها از اولین بازی

اولین بازی بدون گل لیگ برتر فوتبال 96-95

  • کد خبر: 2159
  • چاپ
  • انتشار: 05 مرداد 1395 - 11:06

صبا که میزبان بازی بود برای برد به میدان آمده بود و تلاش زیادی برای رسیدن به گل انجام داد اما این تیم تازه وارد لیگ برتر، صنعت نفت بود که با دفاع منطقی خود به هدفش در این بازی خارج خانه رسید

به گزارش پایگاه خبری استناد; بازی با برتری نسبی تیم صبا آغاز شد و این تیم توپ و میدان را در اختیار داشت در اولین موقعیت جدی صبا روی پاس اسلامی میتوانست توسط فاطمی به گل برسد اما ضربه بی‌دقت این بازیکن به بالای دروازه رفت. سایر موقعیت های تیم صبا هم در نیمه اول کار به جایی نبرد، صنعت نفت هم که برای دفاع به بازی آمده بود روی یک ضربه ایستگاهی موقعیت گل زنی داشت که موفق نبود.

اما در شروع نیمه دوم این صنعت نفت بود که بازی را حجومی آغاز کرد و سه موقعیت جدی روی دروازه صبا خلق کرد که با واکنش های حتمد لک در گلزنی ناکام ماندند. در ادامه اما این صبا بود که بارها به محوطه جریمه صنعت نفت رسید و با وجود سه مهاجمه کردن این تیم آنها در زدن گل ناکام بودند تا هر دو تیم به یک امتیاز بسنده کنند.

بازیکنان صبای قم:
حامد لک، هاشم بیک‌زاده، حمیدرضا دیوسالار، داوود بهادری، پویا سیف‌پناهی، قاسم دهنوی، وحید علی‌آبادی، سید علی فاطمی(70- احمد حسن‌زاده)، کریم اسلامی(74- سید مهدی حسینی)، کیوان امرایی و رضا عنایتی(86- محمد اوسانی)
سرمربی: صمد مرفاوی

بازیکنان صنعت نفت آبادان:
حسن هوری، فرشاد فرجی، مجتبی ممشلی، علی عبدالله‌زاده، محمدرضا پورمحمد، حکیم نصاری، امیر زلیکانی(92 مصطفی احمدی)، میلاد جهانی(82- میلاد شعبانلو)، حسین بغلانی، محمد شادکام(64- رضا نوروزی)، و محمد زبیر نیک‌نفس
سرمربی: نادر دست‌نشان



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار