22 بهمن تجلیگاه حماسه باشکوه ملت ایران است\
  • بیانیه مدیرعامل شرکت غله منطقه 2 در آستانه راهپیمایی 22 بهمن:

22 بهمن تجلیگاه حماسه باشکوه ملت ایران است

  • کد خبر: 215859
  • چاپ
  • انتشار: 21 بهمن 1397 - 11:25

استنادنیوز؛مدير عامل شركت غله و خدمات بازرگاني منطقه 2 ، به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي و ایام الله دهه مبارک فجر بیانیه ای صادر کرد و سالگرد این روزهای تاریخ ساز را تبریک گفت.

مهندس سيد محمد جعفري در اين پيام اظهار داشت : انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است. طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستمشاهی به رهبری فرزانه ای است که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت.
ایام مبارک و غرور آفرین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی یاد آور راهبری های انقلابی و حیاتبخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی و فداکاری های عظیم ملت بزرگ ایران است.
انقلاب اسلامی همچون ارمغانی الهی و مائده ای آسمانی در تاریک ترین لحظات تاریخ ملت ایران به ما ارزانی شد. در حقیقت این انقلاب ودیعه ای است الهی که خداوند بر ما منت گذارد و لایق دانست که آن را در میان همه نسل ها به نسل حاضر ودر میان همه جوامع و ملت ها به ملت ما سپرده تا در حفظ و گسترش آرمان های آن بکوشیم و با تمام توان از ارزش های آن پاسداری کنیم.
دهه مبارک فجر و 22 بهمن تجلی شکوه‏مند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه‏ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏ انداز کرد.
دهه فجر فرصتي است تا آگاهي عمومي به وي‍ژه نسل جوان از ماهيت ، اهداف و سير تحول و تطور و دستاوردهاي نهضت امام خميني (ره) در راستاي گفتمان انقلاب اسلامي ارتقا يابد.
حراست از انديشه هاي امام خميني و تبعيت از مقام معظم رهبري با توجه به نقش بي بديل رهبري در هدايت جامعه ،تقويت هويت ملي و استمرار و توسعه انقلاب اسلامي و زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهداي گرانمايه انقلاب اسلامي و بيعت مجدد با آرمانهاي امام و رهبري يك ضرورت و تكليف همگاني مي باشد.
اینک در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید ببینیم وظیفه فرد فرد ما در قبال این موهبت الهی چیست. ما چه باید بکنیم تا نه تنها به تکلیف خود عمل کرده باشیم، بلکه بیشترین تلاش را در حمایت از دست آوردهای انقلاب و تحقق اهداف متعالی آن انجام داده باشیم؟ آنچه تمامی افراد جامعه ما به ویژه جوانان خداجو و با نشاط باید بدانند این است که هم اکنون پرچم انقلاب اسلامی بر دوش آنان قرار دارد و آنان پیش قراول و پیش آهنگ انقلاب اسلامی اند. مهم ترین وظیفه ای که بر دوش نسل حاضر ایرانی است این است که این امانت و میراث گران بها را به بهترین شکل حفظ و در باروری آن تلاش کرده، آن را به آیندگان بسپارد.
این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است بس غنیمت که بدانیم مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است.
اینجانب ضمن تبریک و تهنیت ایام الله دهه مبارک فجر به رهبر عزيز و ملت غيور بار دیگر به اتفاق همکاران عزیز دوشادوش مردم ولایت مدار و بزرگ ایران در صفوف بهم پیوسته راهپیمایی روز 22 بهمن با حضور پرشور و با صلابت، اتحاد و همبستگی خود را به جهانیان نشان خواهیم داد و تجدید بیعت با آرمانهای بنیانگذار کبیر انقلاب و میثاق با خلف صالح ایشان حضرت آیت ا... خامنه ای خواهیم داشت.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار