10 مورد از عجیب ترین رکورد های ثبت شده در کتاب گینس + تصاویر\

10 مورد از عجیب ترین رکورد های ثبت شده در کتاب گینس + تصاویر

  • کد خبر: 21584
  • چاپ
  • انتشار: 01 دی 1395 - 19:30

هر سال در کتاب گینس، رکوردهای جدیدی ثبت می شود. در ادامه لیستی از عجیب ترین رکوردهای کتاب گینس آمده است، از بلندترین مو، بیشترین عمل جراحی تا بلندترین ناخن و خوردن سوسک!

10- بیشترین عمل جراحی پلاستیک

سیندی جکسون 53 ساله از کشور ایالات متحدۀ امریکا تا کنون 47 پروسۀ زیبایی داشته که شامل موارد ذیل میشوند: 9 عمل جراحی کامل از سال 1988 تا کنون میشود.به گزارش پارس ناز این ها شامل 3 عمل جراحی صورت (Facelifts)، دو عمل جراحی بینی، دو عمل جراحی آیلیفت (Eye Lifts) که مربوط به پلک چشم است، عمل جراحی لیپوساکشن (liposuction) که مربوط به برداشت چاقی های اضافه از بدن فرد میشود، عمل جراحی زانو، دور کمر، شکم، ران و قسمت پایینی چانه، لب و کاشت لُپ، پوست، استخوان زنخدان و آرایش های نیمه دائم است.

بیشترین عمل جراحی پلاستیک

 

9- شکستن بیشترین بلوک سیمانی با یک تخم مرغ خام در دست

جو الکساندر از آلمان ، توانست ۲۴ بلوک سیمانی را در حالی که یک تخم مرغ خام در دستش بود ، بشکند . وی این کار را با آرنج خود انجام داد !

شکستن بلوک سیمانی

 

8- رکورد بیشترین سوراخ بر روی صورت

رکورد بیشترین سوراخ بر روی صورت، به رولف باچولز آلمانی اختصاص دارد. وی ۴۵۳ سوراخ بر روی صورتش ایجاد کرده است.

رکورد های عجیب گینس 

7- بلندترین مو در گینس

شی کیوپینگ اهل چین با بلند کردن موهای خود به اندازه 5.6 متر از سال 1973 بدین سو ، نام خود را بعنوان دارنده بلند ترین  موی جهان در متاب گینس به ثبت رسانده است.

بلندترین مو جهان

6- بزرگترین ساندویچ فروشی

این ساندویچ با وزنی نزدیک ۷۵ کیلوگرم ، بزرگ ترین ساندویچ قابل خرید در جهان است . با پرداخت مبلغ ۴۰۰ دلار می توانید این ساندویچ را در یکی از رستوران های میشیگان خرید کرده و میل کنید !

رکوردهای عجیب گینس

 

5- بلندترین صدای جیغ جهان

بلندترین صدای جیغ جهان که در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده 129 دسیبل میباشد که توسط زنی به نام جیل دریک در سال 2000 در لندن به ثبت رسیده است.به گزارش پارس ناز این خانم از تنتردن، شهر کنت، کشور انگلستان میباشد. این صدا فقط 10 دسیبل پایین تر از صدای یک موتور هواپیمای جت است. خانم دریک 52 ساله این استعداد خود را به طور تصادفی در سفری که به لندن داشت کشف کرد. این زمانی بود که او در یک مسابقۀ جیغ در میلنیوم دوم شرکت کرد و به او گفته شد که صدای 129 دسیبل او رکورد دنیا را شکست.

 

 4- بلندترین ریش جهان

در سال ۲۰۰۸ یک فرد کانادایی ، با ریشی به اندازه ۲.۳۳ متر توانست نام خود را به عنوان دارنده بلندترین ریش جهان ثبت کند! 

رکورد گینس

 

3- سریع ترین دونده 4 دست و پا

کنیچی ایتو که ۱۰ سال برای افزایش توانایی‌هایش تلاش نموده، موفق شد ۱۰۰ متر را در ۱۶٫۸۷ ثانیه طی کند و رکورد قبلی که متعلق به خودش بود را جا به جا نماید.

سریع ترین دونده 

2- رکورد خوردن سوسک

کِن ادوارد از گلاسُپ، دربیشایر کشور انگلستان 36 سوسک را ظرف مدت 1 دقیقه برای صبحانه خورده است. او این رکورد را در تاریخ 5 مارچ سال 2001 میلادی از خود به جای گذاشت. وی بازنشستۀ شغل موشگیری است و شغل دیگری نیز به عنوان یک سرگرم کننده روی صحن از سن 18 سالگی دارد.

رکوردهای عجیب گینس

1- رکورد بلند ترین ناخن !

این یکی از آن رکوردهایی است که برای ثبت ان باید چند دهه صبر کرد ، اما ملوین بوث و لی ردموند فداکاری کرده و این رکورد را به نام خود ثبت کردند . طول ناخن های هر دو دست این افراد روی هم به ترتیب ۹.۰۵ و ۸.۶۵ متر است.

بلندترین ناخن جهان



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار