تساوی منصوریان و دایی در ورزشگاه خالی آزادی\
  • استقلال 1 - 1 نفت تهران

تساوی منصوریان و دایی در ورزشگاه خالی آزادی

  • کد خبر: 2157
  • چاپ
  • انتشار: 05 مرداد 1395 - 10:33

با شروع بازی های لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس تب فوتبال به ابران بازگشت. در روز اول هفته نخست بازی ها 4 دیدار برگزار شد که در مهمترین بازی تیم استقلال تهران با سرمربی گری علی منصوریان به مصاف تیم سابق خود نفت تهران رفت که هدایت آن بر عهده علی دایی است

 

تقسیم امتیاز ها در ورزشگاه خالی

به گزارش پایگاه خبری استناد; دیدار تیم های استقلال و نفت تهران از هفته اول لیگ برتر به دلیل حکم کمینه انضباطی بدون حضور تماشاگر آغاز شد. در نیمه اول این بازی شاهد بازی سردی بودیم و تنها اتفاقات مهم 45 دقیقه اول بازی ضربه ایستگاهی زیبای کاوه رضایی که به تیرک دروازه نفت را به لرزه در آورد و گل دقیقه 30 جابر انصاری با ضربه ای سرضرت بود که از روی پاس زیبای کاوه رضایی به ثمر رسید بود والبته یکی دو موقعیت نصفه و نیمه تیم نفت که نتیجه ای برای این تیم نداشت.

اما در نیمه دوم این تیم نفت بود که با تفکرات علی دایی بازی خود را به استقلال دیکته کرد و با بازی روان خود و البته اشتباهات فرآوان خط دفاعی استقلال موقعیت های زیادی را روی دروازه استقلال خلق کردند، البته بد شانس بودند که سهم آن ها از حملات تنها یک گل از روی ضربه ارسلان مطهری در دقیقه 68 بود.

بازیکنان استقلال:
حسین حسینی، هرائر مگویان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، وریا غفوری(محسن کریمی 72 (86-آرش افشین))، امید نورافکن، امید ابراهیمی، فرشید باقری، خسرو حیدری، بختیار رحمانی، جابر انصاری و کاوه رضایی
سرمربی: علیرضا منصوریان

بازیکنان نفت تهران:
میلاد فراهانی، ایگور پراهیچ، وحید حمدی نژاتد، علیرضا عزت کرامت، ایمان مبعلی، میلاد فخرالدینی، رضا علیاری، عباس بوعذار(عیسی ال کثیر 90)، اکبر صادقی ، ارسلان مطهری و محمد قاضی.

اخطار:
رضا علیاری (89) از نفت تهران



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار