تقوی نزدیکترین گزینه به نیمکت نساجی مازندران\

تقوی نزدیکترین گزینه به نیمکت نساجی مازندران

  • کد خبر: 215527
  • چاپ
  • انتشار: 20 دی 1397 - 17:51

محمد تقوی سرمربی نیم‌فصل اول تیم تراکتورسازی تبریز که عملکرد نسبتاً خوبی هم در این تیم داشت، پس از کناره‌گیری از سمت خود در تیم تراکتورسازی، در آستانه توافق نهایی با مسئولان تیم نساجی مازندران قرار دارد.

 به گزارش استناد نیوز، محمد تقوی مربی جوان مازندرانی که در نیم فصل اول پس از جدایی جان توشاک ولزی، به عنوان سرمربی موقت تراکتورسازان تبریزی معرفی شده بود، امروز از ادامه همکاری با این تیم تبریزی خبر داد، این درحالی بود که تقوی در سمت سرمربی موقت نتایج خوبی را کسب کرده بود. اما شایعات متعدد در خصوص مذاکره با گزینه های مختلف برای سرمربی گری تراکتور تقوی را دلسرد کرد و موجب قطع همکاری شد.

تیم محبوب نساجی مازندران نیز پس از جدایی جواد نکونام، درحال مذاکره با گزینه هایی چون مجید جلالی، رحمان رضایی و... بود که استعفای تقوی معادلات نیمکت نساجی را برهم زد! گویا مدیران تصمیم گیرنده در نساجی پیش از این علاقه زیادی به همکاری با تقوی داشتند و حالا پس از استعفای تقوی از تراکتورسازی شرایط برای حضور این مربی جوان به قائمشهر فراهم آمده است، از طرفی تقوی با توجه به نتایج نسبتا خوبی که در نیم فصل اول لیگ برتر نسبت به سایر گزینه های مورد نظر نساجی داشته است بیش از سایرین توجه هواداران پر شور مازندرانی را جلب کرده و به نوعی در یک قدمی نیمکت تیم شهر خسته قرار گرفته است.

نکته جالب توجه این است که سال گذشته هم بحث حضور محمد تقوی در خونه به خونه بابل و جایگزینی جواد نکونام وجود داشت که این اتفاق رقم نخورد، اما حالا به نظر می رسد طی ساعات آینده باید منتظر خبر نهایی ثبت قرارداد این مربی ساروی با قائمشهری ها باشیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار